|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Gewoon JB ergens tussen proppen. Dat wil best. Disko Disko Partizani |
|
Minimale BMI for teh win!! op wat voor dag valt de 18e? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Op een zaterdag. Disko Disko Partizani |
|
quote:Mijn printer is erg ok, je mailt het ding maar door als het moet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Anders trein je met Schaep, Flappie, Skullfuck en mij mee? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ja JB, wel komen hoor. Godverdomme al een half jaar geleden dat ik je voor 't laatst gezien heb. Disko Disko Partizani |
|
quote: Komt er aan! Spel vouten zijn cool! |
|
Kuch! Vanf 20-02 natuurlijk! Disko Disko Partizani |
|
quote:Daarom vroeg ik dus ook... Lama. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee |
|
quote: ook zeker een optie "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: We zijn wel door Regeer uitgenodigd, omdat hij elk jaar op occultfest komt moeten wij ook maar eens bij hem komen kijken! En Regeer zou ook een slaapplek voor ons regelen ha ha. see you at occultfest! |
|
quote: Eff lekker flyeren hee! Hmzzz, denk dat ik dan maar over ga slaan.. kan met geen mogelijkheid thuis komen dan en een nachtje bankhangen doe ik niet. Maarje wie weet, duurt nog wel even en vaak toch last minute beslissen ghehe. Ps: Check je mail betreft vergadering maandag. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-02-2006 11:59] |
|
quote: Heb nog geen mail van je gezien, heb jou ook mail gestuurd! Je kunt toch met de trein terug? Of gaat die te vroeg anders kun je misschien ook wel ergens blijven pitten, nemen we allemaal tent mee en gaan dan in Regeer zijn tuin kamperen ofzo. see you at occultfest! |
|
quote: Kamperen.. in maart.. ben je wel helemaal in orde joh? Brrrrrr!!! Nee maar trein naar Zwolle gaat te vroeg helaas, verder niemand hier die die kant op gaat. Enne mail heb je wel gezien, dat was de mail die je hebt beantwoord ghehe. Ahja, was wel nieuwsgierig naar Gheestenland en Rendak en ook wel naar Sanguinary maar dat moet je mij maar eff een reviewtje geven na afloop |
|
Nix revieuwtje Gewoon zelf komen |
|
quote: No can do.. Gaat niet lukken, heen wel.. terug niet. Helaas kaas met jam. |
|
Vanaf nu kan er gereserveerd worden via de site: http://www.sodom-metal.tk/ |
|
Done! Disko Disko Partizani |
|
- Flappie - IJsregen - Greycloak - Regeer What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kan ELX er wel bij zetten, maar dan gaat Regeer weer lachen Bruce Banner |
|
Lahar hoofdact? Spel vouten zijn cool! |
|
als je de bill omdraait, ja. Lahar opent hier mooi Bruce Banner |
|
Effe een schopje want het is al over 2 weken! Een goede promotie is het halve werk ha ha. Anyway wij zijn iig aanwezig want we hebben een slaapplek! Thanx regeer en roelf echt super. Wordt vast een heerschende avond in Winschoten see you at occultfest! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |