IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : 18-03-2006 Boelies Pub Winschoten: Sanguinary, Elexorien, Rendak, Gheestenland, Lahar Vorige pagina | Volgende pagina
IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-02-2006 19:38 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 19:35 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Kijk wel ff, ander stuur ik heb id wel door, je zag mij al wel met mijn pc lopen zekers?

Ik zie je d'r voor aan ja.
Overheen gelezen denk ik.

Disko Disko Partizani

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-02-2006 19:39 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 19:34 schreef blastmaster het volgende:
Ik weet niet of we plaats hebben want drumstel gaat ook mee En Egbert basversterker ook volgens mij dus

Gewoon JB ergens tussen proppen. Dat wil best.

Disko Disko Partizani

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-02-2006 19:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Minimale BMI for teh win!! op wat voor dag valt de 18e?

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-02-2006 19:49 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Op een zaterdag.

Disko Disko Partizani

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2006 19:51 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 19:35 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Kijk wel ff, ander stuur ik heb id wel door, je zag mij al wel met mijn pc lopen zekers?
Mijn printer is erg ok, je mailt het ding maar door als het moet.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2006 19:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 19:48 schreef jbassist het volgende:
Minimale BMI for teh win!! op wat voor dag valt de 18e?
Anders trein je met Schaep, Flappie, Skullfuck en mij mee?

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-02-2006 19:53 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

ja JB, wel komen hoor. Godverdomme al een half jaar geleden dat ik je voor 't laatst gezien heb.

Disko Disko Partizani

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 16-02-2006 20:01 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 19:51 schreef Greycloak het volgende:
Mijn printer is erg ok, je mailt het ding maar door als het moet.

Komt er aan!

Spel vouten zijn cool!

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 16-02-2006 20:03 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Kuch! Vanf 20-02 natuurlijk!

Disko Disko Partizani

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-02-2006 20:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 20:03 schreef IJsregen het volgende:
Kuch! Vanf 20-02 natuurlijk!
Daarom vroeg ik dus ook...

Lama.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-02-2006 21:39 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 17:40 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
je durft niet alleen te komen?

Nee

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-02-2006 22:46 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2006 19:52 schreef Greycloak het volgende:
Anders trein je met Schaep, Flappie, Skullfuck en mij mee?

ook zeker een optie

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 17-02-2006 11:51 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 15 februari 2006 21:37 schreef MMayo het volgende:
Hmzz.. The_witch.. jullie aanwezig?

We zijn wel door Regeer uitgenodigd, omdat hij elk jaar op occultfest komt moeten wij ook maar eens bij hem komen kijken! En Regeer zou ook een slaapplek voor ons regelen ha ha.

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2006 11:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 11:51 schreef the witch het volgende:
We zijn wel door Regeer uitgenodigd, omdat hij elk jaar op occultfest komt moeten wij ook maar eens bij hem komen kijken! En Regeer zou ook een slaapplek voor ons regelen ha ha.

Eff lekker flyeren hee!
Hmzzz, denk dat ik dan maar over ga slaan.. kan met geen mogelijkheid thuis komen dan en een nachtje bankhangen doe ik niet.

Maarje wie weet, duurt nog wel even en vaak toch last minute beslissen ghehe.

Ps: Check je mail betreft vergadering maandag.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 17-02-2006 11:59]

the witch
Usericon van the witch
Posted 17-02-2006 17:44 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 17 februari 2006 11:56 schreef MMayo het volgende:
Eff lekker flyeren hee!
Hmzzz, denk dat ik dan maar over ga slaan.. kan met geen mogelijkheid thuis komen dan en een nachtje bankhangen doe ik niet.

Maarje wie weet, duurt nog wel even en vaak toch last minute beslissen ghehe.

Ps: Check je mail betreft vergadering maandag.

Heb nog geen mail van je gezien, heb jou ook mail gestuurd!
Je kunt toch met de trein terug? Of gaat die te vroeg anders kun je misschien ook wel ergens blijven pitten, nemen we allemaal tent mee en gaan dan in Regeer zijn tuin kamperen ofzo.

see you at occultfest!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-02-2006 20:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2006 17:44 schreef the witch het volgende:
Heb nog geen mail van je gezien, heb jou ook mail gestuurd!
Je kunt toch met de trein terug? Of gaat die te vroeg anders kun je misschien ook wel ergens blijven pitten, nemen we allemaal tent mee en gaan dan in Regeer zijn tuin kamperen ofzo.

Kamperen.. in maart.. ben je wel helemaal in orde joh? Brrrrrr!!! Nee maar trein naar Zwolle gaat te vroeg helaas, verder niemand hier die die kant op gaat. Enne mail heb je wel gezien, dat was de mail die je hebt beantwoord ghehe. Ahja, was wel nieuwsgierig naar Gheestenland en Rendak en ook wel naar Sanguinary maar dat moet je mij maar eff een reviewtje geven na afloop

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 18-02-2006 16:34 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Nix revieuwtje
Gewoon zelf komen

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-02-2006 16:46 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2006 16:34 schreef Regeer het volgende:
Nix revieuwtje
Gewoon zelf komen

No can do..
Gaat niet lukken, heen wel.. terug niet.
Helaas kaas met jam.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 20-02-2006 17:43 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Vanaf nu kan er gereserveerd worden via de site:
http://www.sodom-metal.tk/

IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 27-02-2006 20:55 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Done!

Disko Disko Partizani

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-02-2006 21:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

- Flappie
- IJsregen
- Greycloak
- Regeer

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-02-2006 21:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Kan ELX er wel bij zetten, maar dan gaat Regeer weer lachen

Bruce Banner

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 27-02-2006 22:30 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Lahar hoofdact?

Spel vouten zijn cool!

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-02-2006 22:31 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

als je de bill omdraait, ja. Lahar opent hier mooi

Bruce Banner

the witch
Usericon van the witch
Posted 02-03-2006 19:26 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

Effe een schopje want het is al over 2 weken! Een goede promotie is het halve werk ha ha. Anyway wij zijn iig aanwezig want we hebben een slaapplek! Thanx regeer en roelf echt super. Wordt vast een heerschende avond in Winschoten

see you at occultfest!

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com