|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
P.S. Jij hebt directe code ingevoerd (als moderator). Bij ons werk dat niet. Wij kunnen geen HTML gebruiken maar alleen UBB-code... |
|
oh... ok.. Bruce Banner |
|
Lahar, cool! |
|
|
|
Zou reserveren nodig zijn? Spel vouten zijn cool! |
|
Hmmm. Indeed. Regeer? Disko Disko Partizani |
|
Er is iig behoorlijk animo voor deze avond. Dat het gezellig druk gaat worden, staat dus vast. Je kan de gok nemen om niet te reserveren of een kaartje van tevoren te kopen, maar vol is vol. |
|
Hmhm, ik had al zo'n idee. Gewoon reserveren en op safe spelen dus. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 15-02-2006 16:15] Disko Disko Partizani |
|
Boelies Pub, hoe komen we daar vanaf het station? Ik hoorde dat jullie de langste winkelstraat van Nederland hebben dus het kan natuurlijk kilometers lopen zijn... En ik heb geen zin in windowshoppen nee. Wat niet fijn is als je de trein van 1.33u. moet halen en de laatste band is om 1.27u. afgelopen. Zo zal het wel gaan... Was mijn auto maar niet doodgegaan. Bla |
|
Hmzz.. The_witch.. jullie aanwezig? |
|
Surf ff naar www.sodom-metal.tk en kijk daar bij locatie. Daar staat een beschrijving met wat kaartjes. Moet te doen zijn dacht ik zo . Oh... van die winkelstraat klopt wel, alleen hoef je niet in die straat te zijn en bovendien zou je hem niet helemaal hoeven uitlopen, hoor EDIT: op de site staat ook het schema al en ik kan je verzekeren dat je alle bands kan uitzien! [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 16-02-2006 17:35] |
|
quote: je durft niet alleen te komen? Bruce Banner |
|
quote:Lain of Regeer, waar reserveer je zulks? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: http://www.sodom-metal.tk/ -> Reserveren -> Lezen. Braaf kereltje. Disko Disko Partizani |
|
quote:Zusje! Prrrima! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Disko Disko Partizani |
|
Oh enne. Lijstje ja? - IJsregen + homies Disko Disko Partizani |
|
miskien kan ik met rendak mee, blastmaster? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
JA! JB! Huphup! Disko Disko Partizani |
|
Hoop wel dat het lukt om m'n printer aan te sluiten, anders moet m'n pc mee! Spel vouten zijn cool! |
|
Staat nog niks over de reservering uitdraaien toch, maar anders idee hem naar iemand te mailen die 'm voor je uitprint en/of daar heengaat? [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 16-02-2006 19:30] Disko Disko Partizani |
|
Ik weet niet of we plaats hebben want drumstel gaat ook mee En Egbert basversterker ook volgens mij dus [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 16-02-2006 19:36] |
|
quote: quote: Kijk wel ff, ander stuur ik heb id wel door, je zag mij al wel met mijn pc lopen zekers? Spel vouten zijn cool! |
|
quote: das een ja? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |