|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Awwww beterschap dan maar! Trouwens, had je nog een extra slaapplek kunnen regelen? *kijkt aardig en beloofd geen rare acties meer uit te halen met mailadressen van vriendinnen* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-03-2006 20:08] |
|
quote: Ik ga nog voor je bezig. Ik gok dat er nog wel iets valt te regelen op het adres waar W. & J. logeren... |
|
quote: Ik vind alles wel best, ik lees/hoor enzovoorts het nog wel. |
|
quote: Dat komt zeker goed! |
|
quote: Naja alst niet lukt is het ook okee hoor, dan kijk ik even of ik de avond er voor heen kan gaan. |
|
@ Mayo: Je slaapplek is geregeld. |
|
quote: Top Speel je de details enzo nog eff door via ergens? Wat mee te slepen enzo, waar te slapen enz enz. |
|
quote: mail me maar ff op dark_euronymous@hotmail.com Dan hebben we nog contact |
|
quote: |
|
quote:Nog meer? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: - Flappie - IJsregen - Greycloak - Regeer - The Witch - Loekie - MMayo |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zal deze keer netjes hoi zeggen, had je in Hoogeveen niet gezien |
|
- Flappie - IJsregen - Greycloak - Regeer - The Witch - Loekie - MMayo - Schaep Dat wisten jullie zelf ook wel! |
|
Er zijn niet veel kaarten meer beschikbaar, dus wacht niet te lang met reserveren. VOL = VOL |
|
- Flappie - IJsregen - Greycloak - Regeer - The Witch - Loekie - MMayo - Schaep - Daemonia @ Regeer, had je er al een 2tje van gemaakt ipv 1 reservering? |
|
quote: Ja hoor... Staat al genoteerd |
|
quote: Mooi zo @Doomy en aanhangsel: Als jullie nog wilden gaan, doe eens reserveren want ik heb maar voor 2 gereserveerd. Edit: En de rest van de mee lezers die nog wilden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-03-2006 0:08] |
|
quote:En ik was te verlegen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik had serieus mijn bril niet op, zag niet zoveel hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-03-2006 12:04] |
|
Damn nog anderhalve week, vanavond snel reserveren he he Ben je alweer beter regeer? We hebben je gemist bij de metal battle! Donders veel zin in de sodom metal night see you at occultfest! |
|
quote: Ik ben zo vrij geweest jullie vast op de lijst te zetten met reserveringen... Ben nog niet weer volledig beter, helaas, maar gaat de goeie kant weer op! Ik zie jullie in Sodom !!! |
|
quote: He Regeer thanx! Wat een service zeg echt goed. Je moet de 18e natuurlijk wel beter zijn ha ha maar dat lukt vast wel see you at occultfest! |
|
Ik zit de 18e met greyline in zwitserland! sorry dudes/dudettes!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |