|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat hebben wij zelf ook niet in de hand, gaat van de zaal zelf uit. Wist van te voren niet eens dat ze een muntjes-systeem zouden hebben... Vreemd ook dat flesjes weer wel gewoon met geld konden worden betaald, maar goed... Wat de foto's betreft... Ik heb er maar niet meer gepost, want het zijn er maar 160 in totaal (ook veel sfeer-foto's), dus kijk ff hier: http://www.xs4all.nl/~gwmeijer/Sodom-Metal/Foto-boek/SMN2/ Voor meer dus: http://www.xs4all.nl/~gwmeijer/Sodom-Metal/Foto-boek/SMN2/ |
|
Wat lacht hij lief hè? Het was volgens verwachting even spannend of er nog plaats was, maar het is gelukt en het was erg tof, bedankt! |
|
quote: Graag gedaan en ik had het volste vertrouwen dat je nog naar binnenkon |
|
quote: Yeah en terecht ook! Ik mag dan wel eens zeuren over bands en alles maarre als iets terecht is krijgt men het ook te horen. |
|
quote: Nee... dan deze: |
|
Laat hij die muts liggen |
|
quote: Sorry! Hee! Ik ren snel weg van die knulletjes van Gheestenland. Damn. Dat was het slechtste wat ik ooit gezien heb. Haha! Disko Disko Partizani |
|
Gheestenland was gaaf! Bruce Banner |
|
Nee, niet gaaf. Wel hilarisch... 'BLOOOOEEEEDERIGE SOLDATEEEEN OP HET SLACHHTTTVEEEELDDD" Disko Disko Partizani |
|
quote: Tja... smaken verschillen, heh. Daarom zetten we er ook een zo breed mogelijke programmering neer. Er waren genoeg mensen die het WEL konden waarderen. Hoewel Gheestenland de dag ervoor misschien iets strakker was, vond ik het weer een donders gaaf optreden! |
|
quote: idd Bruce Banner |
|
quote: Nee, het was echt... Hm. Echt het slechtste optreden wat ik ooit gezien heb. En dan die 'zanger' die ineens voor me stond met z'n bloeddoorlopen doppen... BRRR. De rest van de bands vond ik gaaf. Rendak en Elexorien waren erg goed, en Sanguinary heb ik -weeeeer- gemist. Grrr. Hoe is die nieuwe basser (Lars toch?)?! Hoor er niet veel positiefs over. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 20-03-2006 17:51] Disko Disko Partizani |
|
quote: Lars is gaaf. En Gheestenland heerscht gewoon, ja?! Bruce Banner |
|
Nee x 2. Laten we het er gewoon op houden dat smaken verschillen. 'Ken' Lars persoonlijk, en daar zal ik 'm niet op afrekenen, maar hoe basst ie? En in vergelijking met Anne... Anne heerscht. Ook qua persoon. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 20-03-2006 17:58] Disko Disko Partizani |
|
quote: Laten we het er dan inderdaad maar op houden dat smaken verschillen, ook qua persoon. Dan houden we het tenminste netjes [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-03-2006 18:02] Bruce Banner |
|
Weet ik nog niet hoe ie basst... [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 20-03-2006 18:10] Disko Disko Partizani |
|
Inderdaad. Want Gheestenland was ECHT niet slecht. Dat jij er niets aanvindt, betekent niet dat het slecht is. Ik hou ook niet van Hardcore, maar dan zeg ik nog niet dat het slecht is. |
|
Wat mij betreft goed, maar ik heb Sanguinary nu pas voor de 3e keer gezien, dus wat weet ik er nou van? Ik had het over de personen Bruce Banner |
|
quote: Mijn mening. IK VOND het SLECHT. Rustig jonge, of heb ik een gevoelige snaar geraakt? Disko Disko Partizani |
|
quote: had dan moeten staan: " dat VOND ik het slechtste wat ik ooit gezien heb". pwned Bruce Banner |
|
Mannen... Sjongejonge. Gheestenland was ruk. Punt. Sorry dat ik de (Gvd. Wat was het ook? "Raw Depressive Black Metal")-lovers beledigt heb. Disko Disko Partizani |
|
je VOND het ruk Bruce Banner |
|
Volgende keer MEER Blackmetal !!! |
|
Neeeee. @ Lain; Haphaphap. Dat was nou net de bedoeling, dat dat er niet stond... [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 20-03-2006 18:55] Disko Disko Partizani |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |