|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
De Sodom Metal Night Part II is nu officieel uitverkocht. Reserveren heeft dus geen zin meer. Je kan de hoop vestigen op reserveringen die niet worden afgehaald. Reserveringen vervallen na 20:00 uur !!! Kaarten die dan niet zijn afgehaald, zullen weer opnieuw worden verkocht. |
|
Goeie zaak zeg! Dit moet wel een heerschende avond worden see you at occultfest! |
|
quote: Zo zo, netjes hoor! |
|
quote:Ik ben niet voor niets die dag jarig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat vraagt om een feesthoed.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-03-2006 15:57] |
|
Petje van Thijs tegen de inhammen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nee een feesthoed [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-03-2006 16:03] |
|
quote: Vette line-up he Bruce Banner |
|
quote: Ja staan wel leuke bands.. diverse verhalen mogen aanhoren betreft Lahar van bagger tot gaaf enne alleen maar negatieve dingen over.. hoe heet die band ook alweer.. met dat elfje Nee hoor, ben benieuwd.. jullie voor de 3e keer zien en de vorige keer waren jullie al erg vooruit gegaan Gaat een leuk feestje worden en zo niet dan toch. |
|
quote:maar dat elfje is dan ook een koleremod hier! quote: Mooi gezegd [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 09-03-2006 17:24] Bruce Banner |
|
quote: Gewoon een tyfus elfje dus Maarre maak dr wat van he en uiteraard een liedje opdragen aan die jarige lange. |
|
quote: He hij is niet de enige die daar over beslist |
|
quote: maar jij hebt geen mic voor je neus! Of wil je door de drumshizzle brullen? Bruce Banner |
|
Uitverkocht! Wat heerschend zeg! |
|
Nou, dat vind ik helemaal niet zo heerschend eigenlijk. |
|
+1 |
|
quote: Geen zin in drukte of vergeten te reserveren? |
|
quote: Vergeten te reserveren, ik had niet verwacht dat het zo hard zou gaan. |
|
quote: Ga je toch wel voor de deur liggen wachten tot reserveringen niet worden opgehaald toch? Geen schaep geen feest |
|
quote: Hehehehe, nou, Winschoten is wel héél ver reizen vanaf Groningen, maar ik zal het overwegen, maar ik vraag me af hoeveel mensen dat willen gaan proberen en hoe snel ik mijn weg door de hordes fans kan banen. |
|
quote: Niet veel, dat lukt je wel.. gewoon proberen. Misschien kun je Regeer overhalen om er 151 van te maken ipv 150 |
|
Het is wel de verjaardag van Greycloak natuurlijk. Nog bands die een roadie nodig hebben? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-03-2006 13:33] |
|
quote: Ik wil wel een roadie Voor eh.. ja nou voor die hoed voor Greycloak. Anders ga je mee met Lainedil, voor hun toetsenist.. kun je zijn dinges voor hem dragen. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-03-2006 13:40] |
|
Het heeft geen zin om met bands mee te komen, want er is geen gastenlijst. Dit ook vanwege de kleinschaligheid. Als je graag de band wil zien, zul je die luttele 5 euro dus moeten betalen, daar ga je echt niet failiet aan en bovendien heeft zo iedereen gelijke kansen. Toen de kaartverkoop ineens heel snel liep, heb ik dat overal lopen verkondigen, dus als je dan nog zoiets had van ik zie daar wel, dan is het je eigen schuld! Het ligt niet aan ons, wij willen echt nog wel meer mensen hebben, maar het kan gewoon niet. De afgesproken limiet met de zaal is 150 man MAXIMAAL en daar zullen we ons ook aan houden. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |