|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Iedereen HEEL erg bedankt voor deze GEWELDIG geslaagde avond! Hier gaat zeker weer een vervolg op komen. Sodom Metal leeft! |
|
Wow! Dat was enorm gaaf! Hele fijne zaal, goede organisatie en een te gek publiek, wat wil een band nog meer? |
|
De foto's staan online. Hier een kleine impressie: Lahar: Gheestenland: Rendak: Elexorien: Sanguinary: |
|
Was id zeer geslaagde avond!!! Laat ze alleen please dat idiote muntjes systeem afschaffen! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: En wat stonk er ook alweer -niet-?! Nou?! Enne, oh ja! Was gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-03-2006 19:07] Disko Disko Partizani |
|
Het was een geweldige avond, leuke sfeer, enthousiast publiek, voor herhaling vatbaar! quote: Ooh, was jij die jarige job met die exotische muts? Bla |
|
Zie fototopic, met dank aan MMayo voor het geven der hoed, Regeer voor het nemen der foto en Lain voor het posten. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-03-2006 19:19] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: haha mooie smoes toch om weer flesjes bier te gaan drinken omdat je fris-muntjes op waren!!! Je hebt het dus overleefd! Kater? Bla |
|
Net een beetje gegeten dus nu gaat het wel weer, toen ik wakker werd wel erg pijnlijk hoofd en rare smaakjes in de mond. Tja, had echt wel ff een smoes nodig, anders durf ik niet! Spel vouten zijn cool! |
|
Zo dan, nu net weer thuis heel aangekomen Voor mij een rijtje nieuwe te leren kennen bands, waar ik ook niet veel over kan vertellen hehe. Lahar vond ik muzikaal gezien wel leuk alleen de zang moest ik ehm aan wennen, was wat apart. Het laatste nummer vond ik dan wel weer gaaf. Gheestenland klonk lekker en Rendak was ook prima te doen. Sanguinary was leuk maar werd wel wat eentonig, ook een leuke kleuter rond smijt pit. En dan Elexorien (de 5e keer alweer), heeft me deze avond voor het eerst weten te overtuigen. Samenspel ging heel netjes, contact met publiek was er voldoende en men had een overtuigende performance. In het begin kon je Ine (met of zonder streepje?) heel slecht horen, maar dat werd al snel verholpen. Qua band is men heel erg vooruit gegaan sinds de laatste keer in popfront. Men leek meer grip te hebben op de zenuwen, vooral zangers Ine stond stukken zelfverzekerder op het podium dan voorheen. Mooi optreden! Mooi feestje al met al, gezellige mensen en hier en daar wat vreemd uitgedoste mensen (met en zonder corpse paint wehehe). De vorken waren van prima kwaliteit, de muntjes hadden een leuk kleurtje en glittertjes en het cafe met de stijle trap was erg gezellig. Verder teveel gedronken, maarja we zaten er dan ook al vanaf kwart over 7. Slaapplaats was ook prettig, bedankt voor het regelen Regeer. En nu, nu moe! |
|
quote: Haha ja we zagen het nog liggen, we hebben het daar achter gelaten |
|
Bruce Banner |
|
quote: *schop* HUP LAIN! MAAK HET WERELDKUNDIG. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-03-2006 20:56] Disko Disko Partizani |
|
Lain was dus verkouden? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Waar mensen al niet op letten |
|
quote: Je wilt het niet weten nee.. Grote lol gehad ja en de slappe lach, wel honderd keer. Flauwigheden zijn gaaf! In konten prikken met een vork ook wel.. stiekem. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-03-2006 21:32] |
|
in konten.. tsk tsk mayo Komende zaterdag weer Ralphie |
|
quote: Ikke niet, ik was braaf.. Komende zaterdag weer feest ja! |
|
ALs je het maar laat om dat braaf te zijn! |
|
quote: Ze hebben geen vorken liggen in popfront, toch *wijst naar the witch, foeifoei!*. Nee maarre het was een gaaf avondje, valt best te stappen in dat dorp. Frnkie ook mee als er nog een leuk avondje valt te beleven! |
|
Ja shit hey, had dr achteraf wel bij willen zijn.. next time |
|
quote: stond al in het lultopic. Maar goed: Jorna#s dreads roken lentefris Bruce Banner |
|
quote: Met streepje. alt130 é Bruce Banner |
|
quote: Klein typfoutje zeker??? fr=p! Spel vouten zijn cool! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |