|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: dat zullen ze vast wel doen, speciaal voor jou hoor |
|
Iemand een tip voor een slaapplek in de buurt van de Geldredome? Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Politiecel. spelfout weggehaald... |
|
Goh bedankt.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Graag gedaan. spelfout weggehaald... |
|
|
|
quote: dat was een goed concert toen alleen jammer dat de geluidskwaliteit van megadeth toen zwaar kl#te was ben niet gek ik ben een vliegtuig! |
|
quote:En die kun je niet zelf bedenken? *zucht* probeer iemand te vinden die gek genoeg is om je in huis te nemen ofzo... Of je gaat naar een hotelletje (wel duur, maar wel warm), allemaal mogelijkheden en keuzes... Tjonge jonge... Succes! FREEZE |
|
quote: Als je mijn vraag zo lastig vindt hoef je niet te reageren hoor.. Als ik iemand wist om bij te slapen of geld had voor een hotel dan zou ik het niet vragen. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
wie zijn er over 3 weken eigenlijk allemaal aanwezig? - 6sic6 |
|
quote: Jeugdherberg Alteveer wellicht? "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Een puike parkbank. Jawel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: mes there - 6sic6 - grindminder |
|
Mojo newsletter: "De aanvangstijd van het eerste optreden is gewijzigd en is vervroegd naar 18.00 uur. Hierdoor gaan de deuren ook eerder open en wel om 16.30 uur. Ook de begintijden van alle optredens zijn bekend. Kijk hoe laat je favoriete band op het podium staat: Trivium: 18.00 - 18.30 uur Bullet For My Valentine: 18.45 - 19.15 uur Avenged Sevenfold: 19.30 - 20.10 uur Metallica: 20.45 - 23.00 uur" MOOI, Metallica om 23.00 uur afgelopen. Ik hoef niks te missen! |
|
Vergeet niet dat er na het laatste nummer nog minstens een halve setlist uit wordt geramd, dus reken op 23.45 |
|
Ik ben benieuwd of ik de laatste trein nog kan halen. Zo niet, dan vermaak ik me vast wel in Arnhem |
|
quote: Die extra halve setlist zou zelfs nog een half uur mogen duren . |
|
quote:Niet echt in de buurt van he Gelredome, maar toch makkelijk te bereiken inderdaad @Mliez: je kunt je in Arnhem altijd vermaken! FREEZE |
|
Ik ken iemand die nog een veldkaartje over heeft. Wil iemand 'm kopen? Je kunt bellen naar 06-15073670 |
|
Edit: Lijstje dus - 6sic6 - grindminder - Immo (+4) [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 27-05-2006 19:15] ..."Hate can only create more hate"... |
|
hell yeah. - 6sic6 - grindminder - Immo (+4) - aero (+x) |
|
haha, dat er nog animo is voor dit stel amateurs is mij een raadsel. Hoeveel klopt mojo dit keer uit je zakken. 50, 60 Euro? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: - 6sic6 - grindminder - Immo (+4) - aero (+x) - Helhûn |
|
Nog een weekje! Echt LANG geleden dat ik zo uitgekeken heb naar een concert zeg! BAT-TE-RY |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |