|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb inclusief servicekosten pakweg 20 euro betaald voor Opeth, hetgeen toch ook een aardig populaire band is. En dan zou ik fucking 70 euro gaan betalen voor deze vergane glorie? Ik dacht het niet. En wat al eerder gezegd is, voor dat geld heb je een kaartje voor Wacken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
€95 euro voor een staanplek, opkankeren maar! Jammer, maar ergens ligt de grens |
|
quote: Sjesus... voor dat geld heb je 4 kaartjes voor Opeth en dan hou je nog geld over... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
95?? |
|
Tering... Toch maar hopen dat ik die vrijkaartjes kan bemachtigen FREEZE |
|
Niet normaal, zulke prijzen. Laat dan maar. |
|
quote: Bron? |
|
Metallica Tickets Metallica 08-06-2006 - Zitplaatsen categorie 2 Aanvang: t.b.a. Prijs: € 70.00 Euro (€) : 70.00 GBP (£) : 49.12 USD ($) : 91.64 Locatie: Gelredome, Arnhem Aantal: Metallica 08-06-2006 - Zitplaatsen categorie 1 Aanvang: t.b.a. Prijs: € 85.00 Euro (€) : 85.00 GBP (£) : 59.64 USD ($) : 111.27 Locatie: Gelredome, Arnhem Aantal: Metallica 08-06-2006 - Staanplaatsen Aanvang: t.b.a. Prijs: € 95.00 Euro (€) : 95.00 GBP (£) : 66.66 USD ($) : 124.36 Locatie: Gelredome, Arnhem tering man kon t nog duurder |
|
quote: I agree on dat...zelfs als ik via metallica.com bestel betaal je nog veel...dus ik haak ook af.... Metallica is eerder betaallica [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 12-02-2006 12:12] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dit is echt niet meer normaal hehe.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
dit word ook geen metallica voor mij |
|
Kut man... Zo'n zitplaats is het toch niet helemaal, maar 95 Euro word ik nog minder vrolijk van... |
|
jammer zeg.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Gat er nu nog wel iemand? |
|
Godver. Ergens begin jaren 80 stonden ze in Zwaagwesteinde in een kroeg. Kon je voor een paar gulden naar binnen Keristus, ze zijn echt helemaal doorgedraaid. spelfout weggehaald... |
|
95 EURO!?!?!?!??!!?!??!?!?! WTF?!?!?!?!! |
|
...iets met 4 gezwellen enzo... vul zelf maar in Bruce Banner |
|
hahaha.. 95 piek voor Metallica. Niet alleen de muziek is een commmerciele ripoff Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Waren het maar pieken. Dit is echt niet meer normaal zeg. |
|
Mooi zo. Dan blijft 't plebs mooi thuis. |
|
quote: Hmpf, zijn euro's geen pieken meer? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: ja, en alleen de achterlijke eikels komen nog Bruce Banner |
|
quote: Het plebs, inderdaad, precies een karakterisering van de doorsnee metallicafan. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:eigenlijk zouden ze nu in een leeg stadion moeten spelen, maar er zullen altijd mensen zijn die dat geld ervoor betalen... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |