|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
tering man, laat dan maar zitten. 95 euri, stelletje geldwolven daaro Against God and Government |
|
http://www.onlineticketshop.nl/content/details.asp?taal_id=1&evenement_id=841 die info was dus van een handelaar prijzen kloppen waarschijnlijk nog niet |
|
Dan nog, het zal dan nog wel steeds een belachelijk hoge jodenprijs zijn. Against God and Government |
|
95 euro voor een staanplaats daar ga je bijna 3 dagen voor naar graspop |
|
quote: Ja die site ken ik van het programma Tros Opgelicht. Maar gewoon even afwachten wat het echt gaat kosten voor we met zijn allen moord en brand gaan schreeuwen. |
|
Precies, die link die ook op de Dildo/Jezus/Keltische Bedden advertentieplek staat gaf nadat het bekend werd dat 'Tallica zou spelen €110 aan... Ik merk het tzt wel... |
|
quote: Blijkbaar, ik zie net dit: Metallica 08-06-2006 - Zitplaatsen categorie 2 Aanvang: t.b.a. Prijs: € 70.00 Euro (€) : 70.00 GBP (£) : 49.12 USD ($) : 91.64 Locatie: Gelredome, Arnhem Aantal: Metallica 08-06-2006 - Zitplaatsen categorie 1 Aanvang: t.b.a. Prijs: € 85.00 Euro (€) : 85.00 GBP (£) : 59.64 USD ($) : 111.27 Locatie: Gelredome, Arnhem Aantal: Metallica 08-06-2006 - Staanplaatsen Aanvang: t.b.a. Prijs: € 110.00 Euro (€) : 110.00 GBP (£) : 77.19 USD ($) : 144.00 Locatie: Gelredome, Arnhem Aantal: Honderd en tien. Woei. |
|
Die prijzen zijn van handelaren, de officiele voorverkoop is nog niet eens begonnen. Op de sites die al wel kaarten verkopen staat: quote: De prijzen kunnen tot wel 25 euro of meer hoger zijn dan de officiele voorverkoopprijs. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dat onlineticketshop.nl is inderdaad een dubieus zootje. Ter vergelijk: Een 1e rangs kaart voor Robbie Williams (alleen maar ter vergelijking) kost bij ticketservice 68/69 euro (en nog niet uitverkocht begreep ik). Bij onlineticketshop.nl betaal je voor een veldkaart 255 euro!!! |
|
Ik heb ze 1 keer live mogen aanschouwen en toen was ik ook meteen Metallica-fan af. Klote optreden! Ik luister de cds nog wel, maar ik hoef ze niet meer live te zien, en al helemaal niet voor min. €70,-. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
70?????? doe normaal zeg?!?! kan die gast voor zulke entree prijzen dan ook niet ff een normale snair kopen |
|
Uit persbericht van Mojo: METALLICA Donderdag 8 Juni 2006 Gelredome, Arnhem Entree: Staanplaats: Euro 49 (excl. servicekosten), zitplaatsen: Euro 52, Euro 47, Euro 43 (excl. servicekosten) Deuren open: 17.00 uur Aanvang: 18.30 uur Valt wel mee dacht ik zo. Kaartverkoop begint 18 februari |
|
nee, dat klinkt inderdaad een stuk beter... zal wel geen ruimte meer zijn voor een nieuwe snair dan |
|
Dat valt inderdaad mee! Hoei! Misschien dat ik dan toch niet de vrijkaartjes hoef te regelen... Toch wel... Zoveel geld heb ik niet meer [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 15-02-2006 13:11] FREEZE |
|
50 euro voor 1 bandje? de vorige keer ging ik nog, maar nu kunnen ze het vergeten! toch zal die hele hal wel weer vol staan met 'fans'... betaal je ook nog een kaarte om te drinken voor 6 euro... kun je 2 pils van drinken en die overige euro kun je nietm eer gebruiken. dat is nog meer oplichterij!! |
|
zelfs onze personeelsvereniging biedt die kaarten aan! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: gelukkig! |
|
kaaanker, hoe laat gaat het postkantoor open? |
|
quote: http://festivalnoise.be/index.php?p=nieuws&id=1557 |
|
quote: Dat zegt wel genoeg over softrockatellica Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: HA HA HA HA HA |
|
quote: Deze is wel lachen gieren brullen. |
|
quote: Vet lollig man! Moet je niet nog een grap maken over Lars zijn snair? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
gaat heel Enfukkingfeeble ook? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |