|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is het hele probleem met Load en ReLoad? Vette platen |
|
Smaken verschillen. |
|
Kaarten binnen (nouja, vrijdagavond al ). Connecties met connecties van... Nja, ik geloof dat het goed gekomen is . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ik vind ze niet echt kut ofzo, maar draai ze gewoon nooit... |
|
quote: zekerste weten ik vind ze echt vet, maar niet om live te horen daar zijn ze te rustig voor |
|
ik vind het een kutvoorprogramma: Avenged Sevenfold Bullet for my valentine Trivium |
|
Urgh, als ik naar Metallica ga heb ik niet bepaald trek in een voorprogramma, en al helemaal geen 3! Damn, straks moet ik nog voor afloop de trein alweer in springen . |
|
De 3 meest trendy bands in metal. |
|
uhmmm nog nooit van gehoord die bands |
|
quote: Drie MTV-metalbands. Dus zo'n drie uur wachten voor Metallica. Een extra reden om niet te gaan. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Wat ben ik blij dat ik nu niet ga zeg! Tering! 3 supports?! Dat zou echt vet lang wachten zijn geworden! En dus vet veel zuipen! En dus amper iets van Metallica mee kunnen krijgen! Hehehehe FREEZE |
|
quote: Vandaar dat de kaarten duurder waren dan 2 jaar terug. Heb mijn kaart Zaterdag gelijk gehaald :D Staanplaats ! |
|
dan kunnen ze nog wel een beter programma neerpleuren... mja k heb de mijne ook die zaterdag gehaald en dus ook veldplaatsen |
|
waar haal je die info over t voorprogramma vandaan? [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 01-03-2006 20:44] |
|
quote: In 1990 hadden ze ook 3 supports, maar ja tegen Dio en Warrior Soul kan alleen Trivium op. Verder zou ik zeggen: er zal ruimte genoeg zijn, want mijn 127kg zal zeker NIET naar het Gelreverdome gaan. Hersenloze Mayonaise eten |
|
quote: +1 Echt jammer. Maar toch, metallica |
|
quote:dat is die 50 euro wel waard |
|
quote:Alleen voor Dio als support zou ik dit geld al neergeteld hebben FREEZE |
|
quote: tja heb al kaarten... |
|
quote: Wat een rraerrr voorprogramma. Zijn dat bekende bands? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Mwoah, ze zijn bekend/toegankelijk genoeg waarschijnlijk. |
|
quote: www.metallica.com |
|
Bullet for my valentine....klinkt mij VEEL te emo in mn oren...help |
|
Niet huilen ..... ! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |