|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Kanker, elke keer als dit topic omhoog geschopt wordt denk ik dat het afgelast is |
|
quote: Nog steeds in de aanbieding... En geen woekerprijs. Doe maar een bod... |
|
1,- euro Hersenloze Mayonaise eten |
|
Gelukkig zag ik je onderschrift op tijd, dan hoef ik hier tenminste niet op te gaan reageren... |
|
En ik ken nog iemand die een zitplaats overheeft.. Dat gaat dus om de dooie dood niet uitverkopen. |
|
op www.mojo.nl stond er eerst wel dat het uitverkocht was...maar 2 weken later ofzo...waren er weer een aantal kaarten vrijgekomen..de staan plaatsen zijn wel uitverkocht |
|
Gister op Rock am Ring werd compleet Master of Puppets gespeeld, vanwege de 20th anniversary van het album! Verder de verplichte nummers van het black album en Ride the Lightning, Seek & Destroy (verder geen Kill 'em All), One (verder geen Justice...), Fuel en Last Caress. Niks van St. Anger, ook geen nieuw nummer helaas (had gekund). |
|
quote: Misschien spelen ze in Arnhem toch wat nieuwe nummers wie weet ik denk eerlijk gezegt dat ze een andere setlist zouden kunnen spelen |
|
quote:Dat is wel gaaf natuurlijk. |
|
quote: Ze speelde toch ook Blackened? |
|
quote: Dat is mijn favoriete nummer, dus ik weet HEEL zeker dat die niet gespeeld is . |
|
quote:Je bent wellicht in de war met Fade To Black |
|
Liever een keer heel kill 'em all of ride... Maar die hebben natuurlijk niet zoveel verkocht. |
|
ze zullen in Arnhem denk ik wel wat langer spelen als op Rock Am Ring... |
|
Setlist Rock Am Ring: 01. Creeping Death 02. Fuel 03. Wherever I May Roam 04. For Whom the Bell Tolls 05. Fade to Black 06. Battery 07. Master of Puppets 08. The Thing That Should Not Be 09. Welcome Home (Sanitarium) 10. Disposable Heroes 11. Leper Messiah 12. Orion 13. Damage Inc. ------------- 14. Sad But True 15. Nothing Else Matters 16. One 17. Enter Sandman ------------- 18. Last Caress 19. Seek and Destroy |
|
quote: Volgens mij hebben ze op Rock Am Ring korter gespeeld als ze in Arnhem gaan doen dus kan Blackended en Battery er gerust nog wel bij Battery spelen ze wel ik begin een beetje scheel te worden haha [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 04-06-2006 20:17] |
|
quote: |
|
quote: Ja het lijkt me wel dat dat een van de vaste live nummers weer gaat worden, dat is trujillo's favoriete nummer, en eigenlijk DE reden dat hij is aangenomen. |
|
ik denk eerlijk gezegt dat Rock Am Ring heeft gevraagt om heel Master Of Puppets te spelen...ik heb ooit ook in een intervieuw gehoord dat ze ieder concert een andere setlist hebben.. |
|
Setlist Rock im Park (1 dag later): 01. Creeping Death 02. Fuel 03. Wherever I May Roam 04. The God That Failed 05. Unforgiven 06. Battery 07. Master of Puppets 08. The Thing That Should Not Be 09. Welcome Home (Sanitarium) 10. Disposable Heroes 11. Leper Messiah 12. Orion 13. Damage Inc. ------------------------ 14. Sad But True 15. Nothing Else Matters 16. One 17. Enter Sandman ------------------------ 18. So What! 19. Seek and Destroy |
|
quote: Zie nu spelen ze weer een andere setlist...dus in Arnhem zullen ze denk ik ook wel weer een andere spelen |
|
Zo zeg, dat zijn wel erg gave setlisten die Metallica hier speelt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bij Rock Im Park hebben ze Last Caress weg gelaten en The God That Failed erin gezet...dat is wel een erg gaaf nummer ik hoop dat ze die ook in Arnhem gaan spelen |
|
quote: Gaaf, ze zijn weer aan de drank spelfout weggehaald... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |