|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
|
|
quote: Ben blij dat ik mn kaartjes al heb Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote: Iets met een bus, en op "op de verkeerde vallen" enzo.. iemand had dat laatst als msn-nick Bruce Banner |
|
quote: Nee. Dat wil je niet. Waren er óók al toen in de arena, ik hoop dat ze over genoeg intellect beschikken om niet weer dezelfde keuze aan support te kiezen |
|
quote: ik ook maar heb er nog 2 nodig |
|
Slipknot zoog IMO. Behalve het feit dat ik hun muziek dom puberaal vind, was hun show slecht (kom op...een clown die een keer in de 4 minuten op een metalen paal slaat met een knuppel? ) En hun geluid zelfs voor de ArenA kut was. Ik was blij toen die klaar waren, ookal kwam KoRn daarna ook nog eens (denk je dat je alles gehad hebt ) Dus als het ff kan nu een fatsoenlijk voorprogramma (Black Label Society zou best vet zijn, maar de kans daarop is 0,0001) |
|
Doe maar Uriah heep als voorprogramma ofzo.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
Of Acda en de Munnik |
|
als het snoop dog wordt, kom ik ook Je moeder. |
|
Fo shizzle! |
|
indeed, maar niet als het meer dan 30€ kost Je moeder. |
|
Oew ja Snoop dog, met van die sexy vlechtjes Snoop dog heeft al een metallica-nummer verkracht met dat MTV Icon optreden, een keer is genoeg.. Go ahead without me, I'll find my own way |
|
en toch blijft hij heersen hehe Je moeder. |
|
Snoop Dogg zou ik dan WEL graag willen zien, itt Metallica Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wow, druis jij eventjes lekker rebels tegen de algemene opinie in! |
|
quote: Die heb ik iets van 20 jaar geleden eens gezien. En wil die best weer eens zien spelfout weggehaald... |
|
quote: indeed Je moeder. |
|
Metallica wil ik ook best zien, mits ze vooral oude nummer spelen, zoals Seek & Destroy. Kunnen we gelijk dat gare gelre-condoom afbreken |
|
Als ze nieuwe nummers spelen moet ik maar even met degene waar ik daar mee ben bezig gaan houden ofzo want die hoef ik ook niet echt te horen. Op de laatste tour speelde ze niet zo veel nieuwe crap, dus maar hopen dat ze dat nu weer niet doen Go ahead without me, I'll find my own way |
|
quote:Wat de vorige keer toen ze daar speelden dus gebeurde Wat een fucking gave show was dat! Drie nieuwe nummers en de rest gewoon oud! (Waaronder Seek & Destroy ) FREEZE |
|
quote: Bij dat concert gisteren op TV geen enkel nieuw nummer gezien, alleen oude idd zoals One, Seek and Destroy, Creeping Death, Battery, Master of Puppets, etc.. Alleen.. Argh.. Laatmaar.. Ik ga niet weer lopen ranten. De rest van de band heerschte overigens best! Alleen, again, kan iemand die knakker vertellen wat een maat is.. En hoe hij die desbetreffende maat kan houden.. Oeps, liet ik me toch ff gaan Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ah gaaf |
|
quote: Moet wel zeggen dat ik pas halverwege het concert inschakelde, dus wie weet hebben ze daarvoor het hele St. Anger album gespeeld, maartoch Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |