|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Speelden ze orion helemaal? |
|
quote: Klopt ja, ik stond recht voor het podium, ongeveer in 't midden van 't voorste vak. Ik stond met een vriendin vreselijk fanatiek mee te zingen/bléren, maar 't volk om ons heen was behoorlijk tam ja. Ik weet nog dat het er in de Arena behoorlijk fanatieker aan toe ging. Komt misschien omdat de helft van 't publiek behoorlijk wat 'Master of Puppets' songs niet kende? Er werden trouwens wel weer heel wat mensjes afgevoerd. 't Was ook flink benauwd in 't Gelredome. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ja, er bleven mensen langskomen die werden afgevoerd Ook een rakker die in shock was ofzo, zo keek ie in ieder geval. Het was inderdaad een vrij tam publiek, op die paar kale knakkers in die pit na dan. Weinig headbangers ook.. |
|
Een gozer die ik ken, was al flauw gevallen tussen Trivium en Bullet for my Valentine |
|
quote: |
|
quote: Ja, er zat ook zo'n gast naast mij de hele tijd op de grond. Als een nummer was afgelopen stond die ff op, klapte ff en ging weer terugzitten. |
|
quote: Die kale knakkers in de pit....een daarvan is mn huisgenoot geweest, met wie ik samen daar was. Hij ging volledig uit zn dak (wa tsommige niet konden begrijpen leek wel) Enige jammere was dat hij aardig grote en sterke gasten erbij had staan...te groot en sterk voor mij postuurtje....dus heb ik maar gefungeerd als terugkaats elastiek aan de zijkant van de groep...Een mens moet wat, hahahha Greetzzz [Dit bericht is gewijzigd door JustMeV op 11-06-2006 18:22] |
|
quote: Waar gaat het heen met de wereld? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Zeer welgemanierd! "Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen." |
|
Damn, dat was wel een kankervet optreden zeg. De Pantera cover door AS was ook een hoogtepunt zeg, erg goed gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 12-06-2006 11:46] |
|
quote: metallica is hip voor de kids onder 16 jaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: werd idd een beetje lauw gereageerd MOP, gaan ze een nmr van the blackalbum spelen hele zaal op zijn kop |
|
Niks aan gemist lees ik al. "Thing", "Leper" en "Orion" zijn ook niet echt uitnodigende nummers. Het enige nummer dat ik wel eens live had willen horen met Robert is "Disposable Heroes" Na ja de live-cd maar aanschaffen via Metallica.com Hersenloze Mayonaise eten |
|
Orion heerscht als een idioot, dat had ik toch echt wel willen zien. |
|
quote: Het was zelfs zo erg dat er van te voren iemand op het podium kwam om iets over het album te vertellen aan de onwetende mensjes in hun St.Anger shirtjes. |
|
quote:dat lijkt me ook ja |
|
op www.concertvideos.mysites.nl staan een aantal video's van Metallica kijk eens rond! |
|
Spammen os voor homo's en je undersign verneukt de lay out |
|
quote: "The Thing that Should not Be" en "Orion" waren wel zowat DE hoogtepunten van de avond. |
|
quote: Tegen wie heb jij het dan weer? |
|
Ik denk tegen jou, die link onder je username bedoelt ie |
|
quote: zal ik wel ff veranderen |
|
Kijk, nu zie je zelf ook dat het een stuk prettiger leest |
|
quote: Vet! Edit: alleen jammer dat ze zo brak zijn [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 14-06-2006 15:27] |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |