|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Flyert erbij: |
|
present! |
|
Shit 9 september speelt volgens mij Lunar Aurora in de Goudvis in Arnhem... Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zin in! |
|
oei...misschien optreden met eigen band die dag....zeer gemengde gevoelens hier over aangezien destruction toch wel mn favoriete band is wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dat je het maar laat. Je staat al ingepland om lampjes te doen |
|
Zoeken ze nog iemand om de gitaren te stemmen? Oftewel, gratis binnen!!! |
|
quote:Dan moet je bij de band zijn en niet bij ons |
|
ff jeroen van Izegrim mailen!! hehe |
|
Hehe. Doe hem en zijn wederhelft de groeten |
|
quote: Doen ik!!! Enfin, Kep er zin in!!! |
|
k ga toch twee keer destruction in twee dagen! wiiiii wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Gezellie, dat wordt een |
|
komt destruction toevallig ook naar belgië? ik weet wel dat sodom op m'n verjaardag naar hof ter loo komt , maar die band ken ik nog niet zo goed, ik w8 op zo'n album of 3 van hun die ik via large heb besteld Thrash 'till Death |
|
quote:Volgens de Destruction site niet. En daarnaast zijn de 4 voorprogramma's ook zeer de moeite waard |
|
quote: Welke? Ik vind persoonlijk Persecution Mania, Agent Orange en Get What You Deserve de drie beste. Bareuh... |
|
wel, ik ben al zeker van de albums m-16 en het laatste tittelloze album, en het derde is ofwel 'til death do us unite ofwel agent orange... het kan zijn dat ze het alle 4 zijn die ik heb besteld, ik heb namelijk zoveel besteld dat ik helemaal niet meer weet wat ik ga toekrijgen :p en spijtig trouwens dat destruction niet naar belgie komt Thrash 'till Death |
|
Dat laatste album is trouwens ook erg goed. Bareuh... |
|
quote: Inderdaad!! Wanneer komt Izegrim es naar België afgezakt? Member of the iso-betawuste crew!! |
|
|
|
quote: |
|
tis bijna 9 sept. |
|
quote:Nog even geduld |
|
ik zit hier al te schuimbekken van ongeduld |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |