|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* |
|
quote: Coollllll, Als t goed is gaan Assie en Peet ook mee!! |
|
Hheeyyyyy! Gezellie man! Zeg! Maar dit valt volgens mij onder je verjaardagscadeau, kerel! Remember.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ? *denk* |
|
Diner en concert naar keuze.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: echt waar?? |
|
Uiteraard! Doe ik die dag een nederige poging tot koken, en trakteer ik je op een concertje! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: We bellen nog ffkes ok... helemaal vergeten |
|
Laat het me maar weten, kerel! Mi casa es su casa, of iets in die richting. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN ZIN IN wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Zaklamp al klaarliggen? |
|
Ze waren hardstikke goed afgelopen weekend in Bergen. De fotos staan online op: http://www.metalshots.com/2006-08-23_HoleInTheSky_Bergen/index3.html Ben er zeker weer bij! (Burgerweeshuis) Bla |
|
Destruction |
|
quote:ja als dat net als de vorige keer ging met dat rotte brandalarm en die storingen...mjah als tlicht weer uitvalti kan k stiekum schmier in zn kont knijpen [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 30-08-2006 13:57] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Bij Primordial? De enige storing die er volgens mij toen was was vochtoverschot in jouw blaas quote:Moet ik een kleedkamer voor jullie samen reserveren? |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er vrijwel zeker bij in Deventer! |
|
|
|
|
|
Zeer waarschijnlijk erbij in Deventer. Nog even alles regelen. |
|
quote: gave flyer hoor!!! |