|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
MMayo, de eerste gekloonde mens! |
|
quote: Ik tel voor minimaal 4.. jeweettoch! |
|
Ja, verander het maar snel! |
|
quote: Heh verdorie, stil dan toch! |
|
... Ik heb er zin in! |
|
Omdat het zo vet gezellig is en zo! Maar geen idee nee. |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - Soepkoeltoer - MMayo - Buried_Alive Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria - Soepkoeltoer Haarlem - Soepkoeltoer |
|
quote: Is sione nie meer? |
|
quote: zooo...jammer dat de vrijdag mn ma dr verjaardag houdt... damn wat heb k zin in t weekend! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 05-09-2006 23:32] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - Soepkoeltoer - MMayo - Buried_Alive Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria - Soepkoeltoer - She Devil Haarlem - Soepkoeltoer - She Devil - Y Draig Goch We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Niemand spreekt dat ooit uit, dus ik maak er maar Illu van. Han zaterdag ook in Eindhoven ? Gezellie! Biertjes doen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - Soepkoeltoer - Buried_Alive Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria - Soepkoeltoer - She Devil Haarlem - Soepkoeltoer - She Devil - Y Draig Goch |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - Soepkoeltoer - Buried_Alive Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria - Soepkoeltoer - She Devil - Judge M. Haarlem - Soepkoeltoer - She Devil - Y Draig Goch |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - Soepkoeltoer - Buried_Alive Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria - Soepkoeltoer - She Devil - Judge M. Haarlem - Soepkoeltoer - She Devil - Y Draig Goch - Orklord |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - Soepkoeltoer - Buried_Alive Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria - Soepkoeltoer - She Devil - Judge M. - Dark Incarnation Haarlem - Soepkoeltoer - She Devil - Y Draig Goch - Orklord[/quote] an evil incarnation of DEATH! |
|
De tijden zoals aangegeven door de organisator..... Deventer: 2030 - 2050 Izegrim 2100 - 2130 Legion Of The Damned 2140 - 2220 DeadHead 2245 - 0000 Destruction Eindhoven: 1930 - 2000 FeulBlooded 2015 - 2100 Izegrim 2115 - 2150 Legion 2205 - 2240 DeadHead 2300 - 0030 Destruction Haarlem: 2000 - 2020 Izegrim 2050 - 2120 Legion 2140 - 2210 DeadHead 2230 - 2345 Destruction |
|
quote:Ik had ze al in mijn mailbox gevonden ja maar nu valt me toch wel iets op: Izegrim 45 minuten terwijl LotD en DeadHead elk maar 35 minuten hebben? En LotD en DH hadden van mij stuivertje mogen wisselen op de bill maar de organisator wil het zo.. |
|
quote: Wat een schijtzooi!! Nu begint t in E'hoven weer om 19.30 pfffffff Volgens de ticketservice was dat 20.00!! |
|
quote: Nou maar goed dat je dat nu al weer dan... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ga er in eindhoven bij zijn denk ik "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Ticketservice is dan ook een alles behalve betrouwbare bron. Dat geef je 1 keer door en dan wijzigen ze er niks meer aan. En aangezien ze wel een aanvangstijd moeten hebben voor op de kaartje en deze ten tijde van het begin van de VVK nog niet bekend was, moest er toch een doorgegeven worden. Kom je nu zwaar in de knel te zitten? |
|
quote: weeT? @Judge, een beetje knel.... |
|
quote:Je zit naast Peet op de achterbank? |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - Soepkoeltoer - Buried_Alive - Lord Ruftlucht - bringer of Light Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria - Soepkoeltoer - She Devil - Judge M. - Dark Incarnation Haarlem - Soepkoeltoer - She Devil - Y Draig Goch - Orklord[/quote] [Dit bericht is gewijzigd door BringerOfLight op 06-09-2006 13:19] You can either agree with me, or be wrong. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |