|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: MMayo eruit gehaald.. niet aanwezig helaas. |
|
Dan E'hoven heeee!!! |
|
quote: Ja leuk heeee.. overnachten op station |
|
quote: Zillah en Cavalera (ofzoiets hehe) blijven pitten bij Illu, dusssssssssss |
|
quote: Dat is leuk voor ze Maar nee, geen Destruction. Wellicht ooit wel keertje naar Eindhoven toe, maar treinen wordt het niet haha. Dan mag ik rond 22 uur wel weer vertrekken als ik nog naar Zwolle terug wil. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-09-2006 20:27] |
|
quote: Ik geloof dat ik alleen bij Illu blijf logeren. Cadaveria (zo schrijf je dat ) moet heel vroeg weer aan de studie. Maar dat moeten we nog even bekijken allemaal. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Enfin, Aanwezig zullen we zijn heee |
|
Laat het me wel effe op tijd weten.. hoe meer mensen er blijven pitten, hoe meer ik op moet ruimen. En Illu heeft een neger dood aan opruimen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben er vanavond bij! |
|
quote:Ha, jij leeft ook nog! (onder een andere naam weliswaar ) |
|
Ben jij er ook vanavond? [Dit bericht is gewijzigd door Aquila Chrysaetos op 08-09-2006 9:54] |
|
quote:Nope. Wel morgen in mijn 2de thuis |
|
Michiel, weet jij of er nog klaarten zijn voor Eindhoven? |
|
quote:*checkt mail* Volgens mij wel. Grootste deel van de verkoop zal via de zaalkassa gaan. Mocht je echt zeker van je zaak willen zijn dan kun je vanmiddag/vanavond wellicht nog bij Dynamo zelf of Bullit proberen. |
|
Zeg volgende keer even welke Michiel |
|
|
|
morgen eindhoven. zin in ik ben te herkennen aan lang haar en zwarte kleren |
|
quote: Er is maar 1 echte Michiel!! |
|
*tonight tonight* damn wat heb ik hier lang naar uitgekeken! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Awwww, ben je zo blij me weer te zien ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:ja ook dat wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Natuurlijk, natuurlijk, ik verwachtte ook niets anders. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Deventer was alvast erg gaaf. Alle vier de bands hebben een goed optreden weggegeven, met LOTD en natuurlijk Destruction als hoogtepunten. Jammer dat een paar Go Ahead-hoolies de sfeer vooraan probeerden te verzieken... Eindhoven en Haarlem, bereid je maar vast voor op een geweldige thrashnight. Veel plezier! Bareuh... |
|
Was gaaf gister! Helaas al vroeg weg met de trein waardoor ik laatste stuk van Destruction gemist heb. Ook Izegrim gemist, al zouden die toch om 21.00 beginnen? Kwam toen binnen namelijk. Maar wat heerste Destruction zeg. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |