|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je nog meer foto's? Is wel leuk voor de verzameling. |
|
kep t helaas moeten missen door een heerlijk weekend werk! was wel benieuwd naar Izegrim (het nieuwe materiaal) |
|
quote: Jij speelt in Dead Head begrijp ik? Stuur maar even een mailtje naar arrebar@zwaremetalen en ik stuur de beste door. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Cool, dank. |
|
quote: Ik toch he? |
|
Ziet die gitarist van Destruction er altijd al uit alsof hij ieder moment het loodje kan gaan leggen? |
|
Ja, de beste man is altijd al vreselijk mager geweest. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Whaha, dit is Mike Sifringer. In interviews noemt hij zijn grootste probleem: I smoke too much dope! In Bergen was ie er niet bij. Ik weet niet wie die gast is die hem verving: Bla |
|
Wellicht heeft hij een pruik op. Of anders is het misschien z'n dope maatje. |
|
Het lijkt meer op de broer van ome Trey. Zou je dat ook onder 'invloeden' kunnen rekenen? Als je net zo mager als je grote voorbeeld probeert te worden? |
|
quote: Moest idd gelijk ook een beetje aan Trey denken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hier zijn nog wat foto's van afgelopen zondag, de rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com Izegrim Legion Of The Damned Dead Head Destruction |
|
Tering, dat was weer mooi. |
|
Yep! Alleen jouw foto was wat onscherp. Of eigenlijk, ik was wat onscherp... Sorry Schaep. Ach, je wilde er toch eigenlijk niet op he... Bla |
|
Klopt, ik vergeef het je. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 11-09-2006 21:51] |
|
Beste mensen, Is er wellicht iemand hier die bij het concert van Destruction in Eindhoven foto's van de bands gemaakt heeft en deze beschikbaar wil stellen voor een live review? Zo ja, dan mag u mij mailen op michiel@dynamo666.nl Alvast bedankt |
|
quote: Had je eerder moeten zeggen. Voor die tijd ofzo. Had ik wel een poging willen doen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Als ik vooraf had geweten dat er een review geschreven zou gaan worden dan was dat ook geen enkel probleem geweest |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |