|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door AtillaTheHunsWife op 31-08-2006 18:29] |
|
hm, ik ken het niet, destruction...toch maar eens checken...welke albums zijn het best ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ah. Fuck the world and fuck you |
|
Vooral de ouwe zooi Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: - Sentence of death MLP - Infernal Overkill - Eternal Devastation - The Antichrist Bareuh... |
|
quote:schmier blijft heerschen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: absoluut doen. check de live cds eens. daar komen de oude nummers veel beter uit de verf |
|
Nog beter: kom het zelfs live bekijken |
|
Grote kans dat ik er ook bij ben. Heb alleen nog geen kaartje en heb ook geen tijd meer om die te halen... Maar zal wel niet uitverkopen, toch? [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 01-09-2006 18:17] don't mistake lack of talent for genius |
|
Het is al over een week en er is niet eens de helft van de kaarten verkocht. Het wordt wel druk, maar ik denk dat de meeste mensen hun kaartje bij de deur zullen halen. |
|
wiii, t is haalbaar ook zondag nog te gaan! twee keer in één weekend moet k wel rechtstreeks na ons eigen optreden de trein in... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik hoorde juist dat de kaarten in E'hoven hard gaan! |
|
We verwachten ook nog wel wat bezoekers uit het Ruhrgebied die hun kaarten aan de deur zullen kopen. Gewoon zorgen dat je op tijd bent, dan is er niks aan de hand |
|
Komend weekend al. |
|
quote: Komen jij!! |
|
quote: Devent0rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Anders moet ik weer een hotel regelen hahahaha. Deventer is dichterbij. |
|
quote: Skatje, we zien je daar!!!! Kan je lekker zelf plezier maken en meezuipen i.p.v. almaar zo druk te zijn!!! Bla |
|
Iemand enig idee hoe laat het (ongeveer) is afgelopen in Deventer? I.v.m. OV en zo. |
|
quote: Ghehehehehe. Komt wel goed, dat drukke gedoe is maar 1 keer int jaar he haha. |
|
Lijstje lijstje!! ok, Ratje + Peetahhh Zillah Illusione |
|
Waar? |
|
Eindhoven. - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria Heerschend wordt 't. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Pfff, dat wordt vast en zeker een suffe boel. Deventer: -MischiefMira -MMayo -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 05-09-2006 20:30] |
|
Deventer: -MischiefMira -Moordlustige Hamster (vind ik) -ZeroTheHero -Schaep - - MMayo - Buried_Alive Eindhoven - Ratje + Peeettttaahhhh - Illu - Zillah - Cadaveria [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-09-2006 20:37] |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |