|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Totdat ik heb gezien, geen vuurwerk. Zal ook wel niet kunnen daar, laag plafond. Wel mooie zaal overigens. |
|
quote: Inderdaad! |
|
De foto's van een Destructieve avond staan online op metalshots. www.metalshots.com Als ik vanavond niet in Groningen zat, was ik zeker naar de show in Eindhoven gegaan! |
|
yesch, vanavond aanwezig. zzz |
|
Wie noemde Schmier nou 'n "lekker ding" ? hehe Bla |
|
Ik heb er zin in morgen. |
|
Gave foto's Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Oh ja, ook nog vergeten Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Damn wat een vette avond gisteren in Dynamo. Mijn kater heeft er nog steeds koppijn van |
|
Gave avond. Komt een verslag in de komende Aardschok. |
|
wat een verassing |
|
Ja, t was een tof avondje!! Veel leuke mensen gezien en veel gelachen... "Mamma Mamma pffffffff Ik vond de bands een beetje wisselend in kwaliteit en geluid. Alleen Destruction was zwaarrrrr overtuigend. Wat een sound en spel zeg, super strak en vette songs! |
|
Heerschende avond. Extreem heerschend. Ik ben nu ook wel extreem doof. Dat roste de pan uit zeg, vond 't eigenlijk wat te kort. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: MAMA! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
gezellig en heerschend! vanavond weer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Veel succes met je antwoord krijgen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 10-09-2006 12:50] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Da's duidelijk. Ik wil wel een uitnodiging voor de bruiloft natuurlijk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
was weer een geweldig optreden van destruction in eindhoven, damn wat heb ik genoten, lekker veel heerlijke oude nummers. en een paar nieuwe, wat ik erg jammer vond, haalde een beetje de pit eruit. geluid was erg jammer, stond te hard en de bass overheerste heel erg. maar toch onwijs genoten. voornamelijk van curse the gods. heerlijk alles meebleren binnen een paar dagen zal ik wat fotootjes uploaden. volgens mij zijn r best een paar goede tussen. licht was iig erg goed daar |
|
't was wel gaaf... totally wasted wankelend vooraan. Nog de zangeres ontnmoet van de tweede band, wel aardige meid. Sorry als ik té uitbundig tegen mensen aan ben gevlogen, 't was echt nodig agressie-outlet voor me. Oh ja, wie heeft me gisteren een kopstoot gegeven? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Ikke!! |
|
Met je achterhoofd? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote:Of "Zonnetje! Zonnetje!" |
|
was weer zwaar okee vanavond!!! op de kleine woede explosie van schmier tegen zn gitaar en zn microfoon na... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |