IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Nijmegen gaat veelplegers aan huis helpen Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2006 14:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 14:37 schreef Misanthrope het volgende:
Mooi, laat ik maar eens een veelpleger worden, dan hoef ik niet meer te betalen voor mijn onderkomen.
DOE DAN! Waar wacht je op, hup aan de slag.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-04-2006 14:42 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

aan de ene kant vind ik dit een best goe initiatief, wat trol zegt ben ik het mee eens....


Maar.... een verslaafde die inbreken moet legen voor zijn drugsvoorziening mag in mijn ogen niet met belastinggeld geholpen worden, hij is zelf begonnen met die troep, en is zelf verslaafd geraakt, daar heb ik totaal geen medelijden mee.

Ik snap de bedoeling achter dit project maar ik vraag me ernstig af of het gaat werken en of het niet het verkeerde signaal afgeeft, dit komt op mij over dat criminaliteit beloont wordt met onderdak en dergelijke...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-04-2006 14:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Typisch domme linkse rukkers plan. De uitdrukking "zachte heelmeesters maken stinkende wonden" kennen zij blijkbaar niet.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 10:52 schreef Chelman het volgende:
Puur financieel klopt dit, maar het is m.i. principeel onjuist om wangedrag in feite te belonen.



Tja het is heel dubbel... Het beste zou natuurlijk zijn dat die mensen uberhaupt niet van het padje raken. Mijn voorkeur gaat daar ook heen, maar goed... die mensen zijn er nou eenmaal en ik kan je vertellen ze zijn erg vervelend (zal de HEMA anekdotes achterwege laten). Het is misschien niet helemaal rechtvaardig om mensen die er (zelf?) een zooitje van hebben gemaakt te "belonen", maar aan de andere kant is het ook niet rechtvaardig om winkelier en klanten het slachtoffer te laten worden van hun gedrag in de binnenstad.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2006 16:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmmm..


Ik zie die veelplegers liever in hun eigen kleine appartementje zitten, dan dat ze op straat rondhangen.. zo zorgen ze voor minder overlast...

anyway.. wat voor een huisje krijgen ze?? denk je echt dat een een riante 2 onder 1 kap woning krijgen? of een vrijstaande villa? waarschijnlijk zullen ze een eenkamer appartementje krijgen, die nog kleiner zal zijn dan de gemiddelde studentenkamer....

ik snap het gezeik niet, als je de kosten en baten op elkaar afweegt zal je uiteindelijk een stuk goedkoper uit zijn als die gasten gewoon thuis rond kunnen hangen, dan dat ze steeds op straat zitten (met alle problemen van dien)...




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2006 16:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:21 schreef irritante klootzak het volgende:
hmmm..


Ik zie die veelplegers liever in hun eigen kleine appartementje zitten, dan dat ze op straat rondhangen.. zo zorgen ze voor minder overlast...

anyway.. wat voor een huisje krijgen ze?? denk je echt dat een een riante 2 onder 1 kap woning krijgen? of een vrijstaande villa? waarschijnlijk zullen ze een eenkamer appartementje krijgen, die nog kleiner zal zijn dan de gemiddelde studentenkamer....

ik snap het gezeik niet, als je de kosten en baten op elkaar afweegt zal je uiteindelijk een stuk goedkoper uit zijn als die gasten gewoon thuis rond kunnen hangen, dan dat ze steeds op straat zitten (met alle problemen van dien)...



En een kogel is nog goedkoper, dat argument gaat dus niet op.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 14:33 schreef Morghodius het volgende:
wie zegt dat ze geen verkrachters zijn


Omdat het "Veelplegers" zijn, winkeldieven dus.

Anders waren ze al lang opgepakt.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 13-04-2006 16:24 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Daar heb je zeker een goed punt, ik blijf echter van mening dat omdat mensen door hun eigen schuld verslaafd raken en veelpleeger worden om die verslaving te bekostigen niet geholpen moeten worden met rijksgeld, die mensen hebben het zelf verneukt...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:21 schreef irritante klootzak het volgende:
hmmm..


Ik zie die veelplegers liever in hun eigen kleine appartementje zitten, dan dat ze op straat rondhangen.. zo zorgen ze voor minder overlast...

anyway.. wat voor een huisje krijgen ze?? denk je echt dat een een riante 2 onder 1 kap woning krijgen? of een vrijstaande villa? waarschijnlijk zullen ze een eenkamer appartementje krijgen, die nog kleiner zal zijn dan de gemiddelde studentenkamer....

ik snap het gezeik niet, als je de kosten en baten op elkaar afweegt zal je uiteindelijk een stuk goedkoper uit zijn als die gasten gewoon thuis rond kunnen hangen, dan dat ze steeds op straat zitten (met alle problemen van dien)...



Naief om te denken dat als je ze een appartement geeft dat ze dan stoppen met jatten, dealen, snuiven slikken etc etc .... je geeft ze dan alleen ruimte om de gestolen meuk op te slaan.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:22 schreef Misanthrope het volgende:
En een kogel is nog goedkoper, dat argument gaat dus niet op.

Wetgeving.... Niet goedkoper dus... sukkel


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2006 16:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat zeg ik toch neit jenje?

ik dat ze wat mee rvan de straat zullen zijn (neit dat ze de hele dag thuis zullen zitten, maarz e kunnen nu tenmisnte ergens naar toe) en zoals trol al zei krigjen ze op deze manier een hogere uitkering en zullen ze van dat extra geld hun dope kunnen kopen..... en zullenz e dus midner berovingen etc kunnen doen..




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-04-2006 16:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:24 schreef Jenje het volgende:
Naief om te denken dat als je ze een appartement geeft dat ze dan stoppen met jatten, dealen, snuiven slikken etc etc .... je geeft ze dan alleen ruimte om de gestolen meuk op te slaan.
Naïef om te denken dat het daar dan ook bij blijft meneer.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:24 schreef Murdering Monk het volgende:
Daar heb je zeker een goed punt, ik blijf echter van mening dat omdat mensen door hun eigen schuld verslaafd raken en veelpleeger worden om die verslaving te bekostigen niet geholpen moeten worden met rijksgeld, die mensen hebben het zelf verneukt...

Erg Zwart/ Wit hoor. Jij hebt ook wel eens een slechte dag of niet? Moet je eens proberen voor te stellen, dat je zo'n slechte dag elke dag hebt, elke dag vijf jaar lang, en wat het dan met je doet.
Luxe praat van naieve mensen die het zelf lekker makkelijk hebben.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2006 16:28 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:26 schreef ghoulliette het volgende:
Wetgeving.... Niet goedkoper dus... sukkel
Criminelen geld geven is ook niet geheel volgens de huidige wetgeving...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2006 16:28 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:24 schreef Murdering Monk het volgende:
Daar heb je zeker een goed punt, ik blijf echter van mening dat omdat mensen door hun eigen schuld verslaafd raken en veelpleeger worden om die verslaving te bekostigen niet geholpen moeten worden met rijksgeld, die mensen hebben het zelf verneukt...


geld dit ook voor de bijstands moeder?

had ze maar neit ontslagen meoten worden???



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:24 schreef Jenje het volgende:
Naief om te denken dat als je ze een appartement geeft dat ze dan stoppen met jatten, dealen, snuiven slikken etc etc .... je geeft ze dan alleen ruimte om de gestolen meuk op te slaan.

Mochten ze er nog meet heroine van gaan kopen dan hebben ze snel genoeg een overdosis, probleem opgelost.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2006 16:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:28 schreef Misanthrope het volgende:
Criminelen geld geven is ook niet geheel volgens de huidige wetgeving...


mensen een nekschot geven wel?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2006 16:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:27 schreef irritante klootzak het volgende:
dat zeg ik toch neit jenje?

ik dat ze wat mee rvan de straat zullen zijn (neit dat ze de hele dag thuis zullen zitten, maarz e kunnen nu tenmisnte ergens naar toe) en zoals trol al zei krigjen ze op deze manier een hogere uitkering en zullen ze van dat extra geld hun dope kunnen kopen..... en zullenz e dus midner berovingen etc kunnen doen..



Dan pak je dus niet het probleem aan... Is de volgende stap verkrachters geld voor de hoeren geven, zodat ze niet meer verkrachten?

Er zijn regels in de maatschappij en daar moet je je aan houden, je kunt niet alles hebben wat je wilt hebben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2006 16:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:28 schreef ghoulliette het volgende:
Mochten ze er nog meet heroine van gaan kopen dan hebben ze snel genoeg een overdosis, probleem opgelost.
Equals the bullet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:28 schreef Misanthrope het volgende:
Criminelen geld geven is ook niet geheel volgens de huidige wetgeving...

Ze krijgen straf, zitten die uit, en weer de straat op, omdat de vergrijpen zo klein zijn worden het "draaideur crimnelen" het zijn dus geen mensen die nog een straf hebben openstaan, maar wel een crimineel verleden hebben. Het is dus ook niet zo dat ze ipv straf geld krijgen. Dan haal je echt twee zaken door elkaar.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2006 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:27 schreef irritante klootzak het volgende:
dat zeg ik toch neit jenje?

ik dat ze wat mee rvan de straat zullen zijn (neit dat ze de hele dag thuis zullen zitten, maarz e kunnen nu tenmisnte ergens naar toe) en zoals trol al zei krigjen ze op deze manier een hogere uitkering en zullen ze van dat extra geld hun dope kunnen kopen..... en zullenz e dus midner berovingen etc kunnen doen..



Kopen meer dope, behoefte stijgt, hebben ze dus meer geld nodig etc etc etc ze gaan weer jatten. Hopelijk dan een OD zoals Ghoullie zegt ... dan eindigt de spiraal ... oftewel: helpt geen ruk.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-04-2006 16:30 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 13 april 2006 16:29 schreef Misanthrope het volgende:
Je kunt niet alles hebben wat je wilt hebben.


Oh zeker wel.


Suck my piss


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-04-2006 16:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:29 schreef Misanthrope het volgende:
Equals the bullet.

Ja maar dan is het eigenschuld, dus niet de verantwoordelijkheid van de staat dus goedkoper


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 13-04-2006 16:32 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:29 schreef Misanthrope het volgende:
Dan pak je dus niet het probleem aan... Is de volgende stap verkrachters geld voor de hoeren geven, zodat ze niet meer verkrachten?

Er zijn regels in de maatschappij en daar moet je je aan houden, je kunt niet alles hebben wat je wilt hebben.


je pakt het porbleem jusit wle aan..

wat denk ejd at de gemeente doet? "hier is een huis, vbeel plezier ermee?"


denk je neit dat de gemeente die gasten niet gaat begeleiden ofzo??? dat ze neit ind e gaten zullen worden gehouden? dat ze alsnog neit een heel trajekt moeten volgen???




Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-04-2006 16:32 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2006 16:30 schreef ghoulliette het volgende:
Ze krijgen straf, zitten die uit, en weer de straat op, omdat de vergrijpen zo klein zijn worden het "draaideur crimnelen" het zijn dus geen mensen die nog een straf hebben openstaan, maar wel een crimineel verleden hebben. Het is dus ook niet zo dat ze ipv straf geld krijgen. Dan haal je echt twee zaken door elkaar.
Helemaal niet... Er wordt namelijk vanuit gegaan dat de personen in kwestie zich nogmaals een vergrijp zullen plegen, ofwel de personen worden als criminelen beschouwd. Deze personen wordt dus een uitkering, huis enz gegeven. Ergo, je geeft criminelen geld.

Maar dat was niet het punt. Het punt is dat het niet volgens de huidige wetgeving mogelijk is om met overheidsgeld dat soort mensen zomaar geld te geven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen