IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Taïda Pasic Volgende pagina
stalinorgel
Usericon van stalinorgel
Posted 21-04-2006 11:01 by stalinorgel Wijzig reactieProfiel van stalinorgelQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 10:48 schreef www.nu.nl het volgende:
'Taida onrechtmatig in Nederland'
AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft vrijdag het beroep van Taïda Pasic tegen het besluit van minister Verdonk van vreemdelingenzaken en Integratie) ongegrond verklaard. In dat besluit heeft de miniser geweigerd de Kosovaarse een verblijfsvergunning te geven zodat zij haar vwo-opleiding kon afmaken. Taïda kan worden uitgezet. Zij kan tegen de beslissing van de rechter in beroep bij de Raad van State.


WAT doet dat mens nog hier ??


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-04-2006 11:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Wat doet dit topic hier?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 11:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dat wijf is hier illegaal. Consequent blijven en uitzetten die hap.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-04-2006 11:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 11:01 schreef stalinorgel het volgende:
WAT doet dat mens nog hier ??


in hoger beroep gaan, duh, dat staat er toch.


Argh
Usericon van Argh
Posted 21-04-2006 15:10 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

weg ermee... weer zo'n janker die de media heeft opgezocht... gebeurt vrijwel dagelijks en ben het er mee eens dat er geen uitzonderingen gemaakt moeten worden, dan krijg je alleen maar meer media geile illegalen.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 21-04-2006 15:16 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Wel een beetje een rare zaak is het geworden ja, maar ik vind het vooral jammer dat Verdonk er een persoonlijke prestigestrijd van heeft gemaakt i.p.v. het politiek én buiten de media correct af te handelen.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 15:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Aap, Verdonk handelt het juist correct af maar heel nepsociaal nederland staat weer op de achterste poten


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2006 15:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 15:16 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Wel een beetje een rare zaak is het geworden ja, maar ik vind het vooral jammer dat Verdonk er een persoonlijke prestigestrijd van heeft gemaakt i.p.v. het politiek én buiten de media correct af te handelen.




Taïda heeft de media opgezocht, niet minister Verdonk. Waarom zou ze ook...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die trut heeft zelfs illegale trucjes uitgehaald ...

Gewoon oppakken en enkeltje Balkan geven


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2006 15:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Maar ze kón niet anders! Das toch sielug!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Een slavische beul zonder slachtoffer, das pas siellug!


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 21-04-2006 15:37 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Toen bleek dat Taida fraude had gepleegd met haar verbijfsvergunning stond heel Nederland en in het bijzonder Verdonk meteen klaar om maar even fijn te schreeuwen dat het schandalig was. Maar al is het fraude: zolang ze in Nederland is, gelden voor haar net als voor ons allemaal de Nederlandse wetten en regels; en er bestaan in Nederland andere straffen voor fraude dan uitzetting.

Maar Verdonk probeert gelijk hier een persoonlijk voordeel uit te halen door de media opzoeken met als schijnbare reden 'de zaken recht te zetten'. Wel dapper van Verdonk natuurlijk, even hard inhakken op een 18 jarig meisje. Die Verdonk laat zich niets wijs maken, ze is een harde tante, met ferm beleid, die die buitenlanders wel even laat zien waar ze staan!

Ironisch wordt het ook nog eens als je bedenkt dat Verdonk ook tot 2 maal toe de boel bedonderd heeft met vluchtelingen die naar Congo en Iran moesten worden teruggestuurd.

http://www.nu.nl/news/684720/11/Verdonk_gaat_Ta%EFda_uitzetten.html

"Ik heb zorgvuldig gekeken naar de zaak. Het is hier geen speeltuin, ik ben minister", zei ze. "

Zozo, superstoer hoor! Lijkt wel een SM-meesteres die haar rol in het geheel ff wil laten weten. Kinderachtig, dat wel natuurlijk...



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-04-2006 15:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 15:37 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Toen bleek dat Taida fraude had gepleegd met haar verbijfsvergunning stond heel Nederland en in het bijzonder Verdonk meteen klaar om maar even fijn te schreeuwen dat het schandalig was. Maar al is het fraude: zolang ze in Nederland is, gelden voor haar net als voor ons allemaal de Nederlandse wetten en regels; en er bestaan in Nederland andere straffen voor fraude dan uitzetting.

De (evt.) uitzetting is niet bedoeld als straf voor de fraude; de (evt.) uitzetting is het gevolg van het feit dat Taida onrechtmatig in Nederland verblijft.

Die zaken moet je van elkaar scheiden.

Verder vind ik Verdonk een tamelijk onhandige (en onbetrouwbare) houwdegen maar dat ze in dezen de letter van de wet volgt is wat mij betreft verder prima.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 15:37 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Toen bleek dat Taida fraude had gepleegd met haar verbijfsvergunning stond heel Nederland en in het bijzonder Verdonk meteen klaar om maar even fijn te schreeuwen dat het schandalig was. Maar al is het fraude: zolang ze in Nederland is, gelden voor haar net als voor ons allemaal de Nederlandse wetten en regels; en er bestaan in Nederland andere straffen voor fraude dan uitzetting.

Maar Verdonk probeert gelijk hier een persoonlijk voordeel uit te halen door de media opzoeken met als schijnbare reden 'de zaken recht te zetten'. Wel dapper van Verdonk natuurlijk, even hard inhakken op een 18 jarig meisje. Die Verdonk laat zich niets wijs maken, ze is een harde tante, met ferm beleid, die die buitenlanders wel even laat zien waar ze staan!

Ironisch wordt het ook nog eens als je bedenkt dat Verdonk ook tot 2 maal toe de boel bedonderd heeft met vluchtelingen die naar Congo en Iran moesten worden teruggestuurd.

http://www.nu.nl/news/684720/11/Verdonk_gaat_Ta%EFda_uitzetten.html

"Ik heb zorgvuldig gekeken naar de zaak. Het is hier geen speeltuin, ik ben minister", zei ze. "

Zozo, superstoer hoor! Lijkt wel een SM-meesteres die haar rol in het geheel ff wil laten weten. Kinderachtig, dat wel natuurlijk...
Zo ... jij hebt effe niet op lopen letten


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 21-04-2006 15:48 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 15:43 schreef M. het volgende:
De (evt.) uitzetting is niet bedoeld als straf voor de fraude; de (evt.) uitzetting is het gevolg van het feit dat Taida onrechtmatig in Nederland verblijft.

Die zaken moet je van elkaar scheiden.




Ja, dat vind ik ook, maar dat wordt door de minister al niet gedaan! Zij zoekt bewust de media op om de boel 'recht te zetten' om zo meer draagvlak voor haar beleid te creëren.

En ik ben ook niet pro-Taida ofzo, vind alleen de gang van zaken echt te absurd worden. Van mij mag ze in deze situatie haar VWO afmaken, waarna ze naar Bosnië wordt uitgezet.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 16:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Verdonk zoekt de media op???

Kerel ... die muts haar vriendinnetjes lopen elke keer de media te bellen, als het aan verdonk gelegen had was ze allang het land uitgezet ...


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 21-04-2006 17:37 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Dus nu wil je de positie van een kind van 15/16/17 vergelijken met een minister? De minister zou juist verstandig én professioneel moeten zijn en dit op een correcte manier moeten afhandelen ipv er een persoonlijke kwestie van te maken.

Dat Taïda de media opzoekt keur ik niet echt goed (vind het ook niet echt fout), maar ze is daarin niet te vergelijken met een minister.

btw, het is nog maar de vraag in hoeverre Taïda zelf naar de media is gestapt, de media in Nederland vindt het natuurlijk übergeil om hierover te berichten en zal deze zaken altijd blijven opzoeken. Het zou ook nog haar ouders kunnen zijn die dit mediacircus hebben veroorzaakt.

[Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 21-04-2006 17:41]



WMP
Usericon van WMP
Posted 21-04-2006 18:29 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Mensen die ondanks al het gedoe zich nog steeds kunnen concentreren op een vwo-examen worden uitgezet. Want ja, slimme mensen/doorzetters moeten we natuurlijk niet hebben in Nederland.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-04-2006 18:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan komt ze toch na der examen gehaald te hebben in whereverzevandaankomt toch studeren hier of na die tijd? waarom moet het op nederlandse kosten als ze illegaal is?


Je moeder.


WMP
Usericon van WMP
Posted 21-04-2006 19:02 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Het examen wat ze nu gaat doen op de Nederlandse ambassade in Kososvo, is ook op Nederlandse kosten.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-04-2006 19:21 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ze is hier gewoon illegaal, dat is de hoofdzaak, en de rest doet eigenlijk weinig terzake. Goed, ze heeft dan ook nog eens de boel besodemieterd. Voor mij is dit een reden om af te nokken. Tevens is ze nog een Kroatische Moslim, en persoonlijk gezien kan ik dat volk missen als kiespijn.


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 21-04-2006 19:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Boeit geen flikker, heb je dat mokkel wel eens nederlands horen praten, enzo ? kan ze verdomd goed, schrijven en typen zal ze ook wel beter kunnen dan de gemiddelde forum bezoeker hier, van mij mag ze blijven.


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-04-2006 20:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2006 18:29 schreef WMP het volgende:
Mensen die ondanks al het gedoe zich nog steeds kunnen concentreren op een vwo-examen worden uitgezet. Want ja, slimme mensen/doorzetters moeten we natuurlijk niet hebben in Nederland.
En wat blijf jij toch een domme mongool, oleole!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 20:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hij is vast zo;n kneus die haar een huwelijksaanzoek gedaan heeft ...


afgewezen worden door een uitgeprocedeerde, wanhopige asielzoekster is wel heel sneu


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-04-2006 20:14 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Als ik een snelheidsovertreding maak moet ik toch ook niet gaan mekkeren?

Regels zijn toch regels, ondanks dat ik misschien wel 5 minuten eerder thuis kan zijn, hetgeen ik vaak wel verdien na een dag hard werken? Ik bedoel, er zijn weinig smoezen te verzinnen om de regels ongestraft te kunnen overtreden.
Ze kan goed Nederlands. Prima, laat haar na haar studie solliciteren bij de Nederlandsche ambassade aldaar.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-04-2006 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze heeft een hogere opleiding als 99% van de inwoners daar, dus die vind echt wel een goede baan daar ...



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen