|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Thine Eyes Bleed vind ik opzich wel lekker klinken |
|
Verrekte homo's, dat zijn ze....... (denk daar maar eens over na.) [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 18-10-2006 17:37] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
En voor alle ZM-ers die gaan. Ik ben jarig die avond en verwacht van iedereen een biertje |
|
quote: Ik neem de marker mee in dat geval Dat lukt dan vaaaaaaaaaaast wel Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Marker? Moet ik me al zorgen maken? |
|
Geen idee. Maar ik zie Oscura part 2 voor me Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
OMFG! Ik begin nu te twijfelen of ik niet undercover moet gaan... |
|
Olli undercover?? Onmogelijk!! |
|
yeah, om 5u vertrekken we met 40 man vanuit noord limburg!! alaaf |
|
Ik ben er zelf helaas niet, maar ik hoop dat iedereen die wel gaat morgen ook namens mij uit z'n dak gaat. have fun everybody! |
|
quote: Idd, ja. |
|
Hij is te herkennen aan "Hunnntteerrrrrrr!!" ofzoiets Hatsjikidee! |
|
Thine Eyes Bleed 19.00 Children of Bodom 19.35 In Flames 20.30 Slayer 21.50 |
|
quote: 21.50 uur. Dat is nog eens een christelijk tijdstip Hatsjikidee! |
|
Inderdaad, en In Flames ook volledige set |
|
quote: Ik zoek gewoon die man met dat gladde huidje Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
aarghhh |
|
quote: dude, dat heb je al eens gehad, remember? Stond je overigens wel schattig die mascara, hehehe |
|
Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
HEEEELLLPPP! |
|
Wat een ophef trouwens over 3 bands die elk metalfiguur al 100 keer gezien heeft. Slayer is zowieso een band die ik alleen de eerste keer (toevallig wel op tattoo the planet in de brabanthallen) gaaf vond. Life doesn't get much better than this! |
|
Hoezo ophef? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Ja, die snap ik niet helemaal. Het is echt niet alsof er op ongeveer ieder concert waar slayer niet speelt slayer geroepen wordt of zo |
|
Ik las op de Myspace site van Lamb Of God dat die ook speelden morgen in Den Bosch ! Weet iemand daar meer van ? enemies of metal, your death is our reward |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |