|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is de Amerikaanse versie, in Europa doet In Flames mee |
|
Setlist: 01. South of Heaven 02. Silent Scream 03. War Ensemble 04. Blood Red 05. Cult 06. Disciple 07. Mandatory Suicide 08. Seasons in the Abyss 09. Chemical Warfare 10. Dead Skin Mask 11. Hell Awaits 12. Raining Blood 13. Antichrist 14. Angel of Death The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Oh d0h, heb ik niet goed op gelet hehe |
|
quote: Dat is redelijk kort, en maar 1 nieuw nummer zie ik? En alweer dezelfde nummers als de 8 tours hiervoor. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Maar wel met Dave Lombardo The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik denk eerlijk gezegt omdat het een hoofdact is dat ze wel wat langer zullen spelen maar je zou ook kunnen zeggen dan CoB en In Flames ook hoofdacts zijn...we wachten wel af |
|
quote: Is deze van de Amerikaanse tour die nu bezig is? Ik verwacht dat als het album uit is er wel meer nieuwe nummers gespeeld gaan worden. |
|
tja..ligt eraan want In Flames zal denk ik ook een normale setlist hebben...en die doet niet mee met de Amerikaanse tour.. |
|
heb de kaartjes ook binnen |
|
kijk op www.concertvideos.mysites.nl voor een aantal live videos en videoclips van slayer!!!... |
|
quote:Born to be Wild...best slecht |
|
jah dat vond ik ook maarjah ik heb hem toch maar even op de site gezet |
|
Aanwezig! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Binnenkort maar eens tickets gaan scoren! |
|
jazeker, en hopelijk wordt t net zo vet als op tattoo the planet |
|
quote:Gaaf Slayer weet ook hoe je een nummer moet vergallen |
|
quote: Je moet gewoon meegaan jij! |
|
kaartje is binnen |
|
yeah its true chillend nou ff vrienden zoeken Fuck 'em &nd Their Law |
|
mischien iemand uit Weert die ook gaat ?? ik wil heel graag gaan maar liever met iemand anders ( die niet de pit ingaat) edit: is er trouwens ook een signeersessie ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door metal-blade op 15-07-2006 9:42] |
|
quote: meestal zijn er geen signeersessies...Slayer is meestal een en al pit |
|
schop ook mijn kaartje binnen :D |
|
Lamb Of God gaat wel mee op de europese versie van 'The Unholy Alliance Tour'. Of de band ook in Nederland zal gaan spelen is heel klein omdat ze de dag ervoor in Australiƫ spelen. (bronrontpage) |
|
Volgens hun site gaat Lamb of God sowieso niet mee. Ik zal de FP ff updaten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |