|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De drums klinken dan wel weer goed! |
|
HEUY!!!! toch maar naar Brabant om slayer te aanschouwen...nu nog een busje huren en hoppatee |
|
In het interview in de Aardschok staat waarom Lamb Of God niet mee komt naar Nederland: Lamb of God is niet zo erg bekend in Nederland dus hebben we maar gekozen voor In Flames!... [Dit bericht is gewijzigd door metallica92 op 18-08-2006 12:58] |
|
Erg jammer, ik had ze graag willen zien, en zo vaak komen ze niet naar Europa of Nederland. Ik las wel ergens dat ze ivm nieuwe album een volledige Europese tour willen houden. |
|
quote: Niet bekend? wat een gelul! |
|
Onbekend zou ik niet zeggen, minder bekend wel. Er zijn maar weinig mensen die het kenne heb ik het idee. |
|
weet iemand hier btw of het al is uitverkocht ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Lamb Of God voegt zich vanaf 22 oktober toe aan de tour. Helaas voor de nederlandse fans een paar dagen te laat. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 18-08-2006 19:29] |
|
Hier voor de mensen die het niet willen geloven een stukje uit het interview met Kerry King: Tot slot, De Europese-editie van de Unholy Alliance-toer heeft een andere line-up dan de Amerikaanse. In hoeverre hebben jullie daar invloed op gehad? Mastodon komt niet mee naar Europa omdat we de vorige keer bij jullie al met hen hebben getoerd. Lamb Of God speelt in Amerika direcht voor Slayer, maar schijnt in Europa nog iets minder bekend te zijn. Om die reden is in Europa dan ook In Flames aan het progamma toegevoegd. Prima, wat mij betreft, want ik vind In Flames een geweldige band. |
|
quote:zeg dat zelf maar tegen Kerry |
|
quote: Goed item Al heb ik geen idee waar die zaal ergens is (ja de stad wel ) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ticketservice is niet echt duidelijk hierover ach ik heb al een kaartje, maar iemand die ik ken niet, en ik hoop dat dat zo zal blijven, hehehe Fuck the world and fuck you |
|
Twee jaar lid worden van de aardschok voor gratis kaartje kan ook hahahah. Maar goed, afwezig.. niet mijn ding maar een gaaf optreden zal het vast wel worden. |
|
Brr, de Aardschok. ooit een goed blad, nu helaas niks meer. Fuck the world and fuck you |
|
d'r staan af en toe leuke dingen tussen |
|
joepie kheb paar dagen geleden ook ff kaartje gekocht^^ heb er al zin in! . |
|
Yeah! Heb mn kaartjes ook besteld! Go! Go! Go! |
|
Ik heb de kaarten al binnen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Eindelijk vervoer kunnen regelen, dus ik ben ook van de partij |
|
quote: Nee, ik heb zojuist nog een ticket gescored. |
|
quote: hehe, geen behoefte aan twee meerijders ???? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je ging toch al met een paar andere mee??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: nope, die zien we daar, die gasten konden geen vrij krijgen, weet je. die komen dus later pas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als ik de my-spaces van Lamb of God en Slayer mag geloven tourt Lamb Of god wel mee door naar Nederland. Op de site van Lamb of god staat Den Bosch bij upcoming shows, en op de site van Slayer staan ze ook vermeld op de volgende flyer: EDIT: en op www.lamb-of-god.com staat het weer niet vermeld Ik wacht het wel af. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 25-09-2006 15:00] |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |