|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Jup |
|
Daar ga je al, hehe. |
|
Ik snap er totaal niks van |
|
|
|
Ow hehe , Dan moet ie wel hard kunnen spuiten dan dwars door z'n broek heen |
|
iedereen is gewoon vet geowned daar, dik veel geld dokken voor een berg ellende blij dat ik moest werken, en meen het ook nog Je moeder. |
|
quote: Nou, dat valt wel mee hoor, ik heb me kostelijk vermaakt, en Slayer rules! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
vermaken kan ik ook met minder geld en minder ver reizen accelerate Je moeder. |
|
Ben zelf ook erg blij dat ik thuis ben gebleven als ik alle ellende zo lees hehehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Er staat op die rugzakjes amper druk. Maar dat is bij al die dingen zo. Er waren ook gewone taps op alle hoeken En ja, een hal. Dat is altijd minder geluid. Jammer maar helaas. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Je moet ons toch echt gewoon ge-negert hebben als je ons niet bij de ingang met toeters en hoedjes en het dames trio Wabla, Oscura en Mary zag hoor Teveel ingedronken door de vertraging? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nee, daar wordt het duidelijk van! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat ben ik blij dat k met de bus ben gegaan als ik dit allemaal lees. Heb alles meegemaakt en een vette avond gehad. |
|
quote: Over dat bier ben ik het helemaal eens. Dat was lichtelijk geparfumeerd of zoiets. Echt vies iig. Ik heb het spontaan op de grond gekeild. Oké, en een beetje over iemand anders heen Maar Slayer Heerschte de pan weer uit En het was enorm gezellig met al die ZM-ers zo bij de t-shirt stand Hatsjikidee! |
|
quote: had je nog kunnen elastiekje-petsen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nee, helaas niet gelukt. En Raj heeft ook dat fluitje niet ingeslikt. Hatsjikidee! |
|
Slayer heeft dus maar een uurtje gespeeld? Volgens mij heb ik ze destijds op Wacken nog langer zien spelen! Jammer, ook al speelt een band nog zo strak, van een zaaloptreden/tour verwacht ik toch echt vaak iets meer. Maar goed, ik was er niet bij. En dat vind ik niet eens jammer (anders had ik wel een kaartje gekocht ). Maar mooi dat 't wel gezellig was. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Nou, ik moest me wel aardig verdedigen |
|
quote: nee die lag later op de grond... viel me nog mee dat ie m van daar niet opraapte... effe afvegen, zooooo, schoon!!! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: *PETS* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
@ Wabla: Maar dat heeft hij toch wel gedaan? Of heeft hij hem twee keer laten vallen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 23-10-2006 0:18] Hatsjikidee! |
|
quote: zou me niks verbazen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Nou ja zeg!! |
|
quote: het was wel een heel liefdevolle pets, hoor. hehe was die scheet door je fluitje nog gelukt? enne, laat me dat filmpje nou es zien!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 23-10-2006 0:20] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |