|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
O ja! SLAAAYOOOOOOR |
|
Hehehehe. Veel plezier, mensen. |
|
TNX wim! ennuuuh voor ik het vergeet: SLAAAAAAAAAAAAYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR |
|
Eerst twee uur jezelf vervelen met de voorprogramma´s |
|
zo. ik ga me es opfrissen, en dan Sander en Vince effe oppikken. tot vanavond, allen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik ga er ook heen! Wordt vet, er is ook een lang voorprogramma btw... haha Lamb Of god Children Of Bodom In Flames :D |
|
Ik dacht dat het in 013 was, kwam vandaag allerlei bierdrinkende en brullende Slayer-fans in de trein tegen bij Tilburg [Dit bericht is gewijzigd door SoM op 21-10-2006 0:20] "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
Hahahaha ik denk dat de eerstvolgende paar dagen heel veel lui geen woord zullen kunnen uitbrengen. |
|
HET WAS MEGA VET MENSE:| zodra ze weer kome ben ik weer van de partij... |
|
quote:Het was je eerste keer? |
|
Godverdomme! Het was idd tering vet! |
|
Damn...pas net thuis...slayorrrrrrrr brak moe geen stem meer truste Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hun beste nummers gespeeld, en 2 nieuwe. Om 21.50 begonnen en om 22.54 al afgelopen, zels geen verassingstoegift in Chemical Warfare, Slayer is al aan het afbouwen. |
|
quote: quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
't was zeker m'n geld waard, alleen door een "algehele systeemstoring" op Utrecht centraal kwam ik dus 1,5 uur te laat, jammer, want ik had CoB nog wel willen zien. Van de NS moet je 't maar hebben. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Vandaar dat ik altijd met de auto ga.... Het was zeer heerschend Jammer alleen dak nie de slaap kan vatte Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Slayer. Niet verassend. Wel ongelovelijk strak, zoals we gewend zijn. Zo snel als ze op het podium verschenen zo snel waren ze ook weer weg. Al met al toch weer een prima optreden. Grappig om te zien dat de zwaar bebaarde Tom regelmatig zijn stem spaart door de bekende schreeuwen en uithalen achterwege te laten. Maar goed hij is dan ook al 45. Dus de jaren gaan tellen. |
|
quote: Pfff, toen 'ie 30 was kon 'ie anders ook niet zingen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat zegt ie toch ook niet? spelfout weggehaald... |
|
SSSSSSSSSSSSSSSSSSLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRR!!! En Nijntje hoedjes Heerschen! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Dat met die leeftijd is uiteraard volslagen bullshit. Meneer Dio loopt de beste man een jaar of 20 voor en die is nog steeds goed bij stem. Lemmy ook. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
langer in de file gestaan en in de auto gezeten dan het hele gebeuren in die sfeerloze hal 2 bands zien spelen en marco-B koop je cd ook niet meer!!!! |
|
quote: |
|
Meer bedoeld op de manier dattie op zijn leeftijd nog wel in staat is zijn ding te doen uiteraard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |