|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, hij ging rappen. |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Burzum !!! dead Skin mask staat op die list!!!! Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb een kaartje over, iemand? (Ja, hij is bij mij goedkoper dan bij de postkantoren...) [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 19-10-2006 19:59] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Hoe duur? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Mail haar anders even. |
|
quote:scherp hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Sommige mensen denken er inderdaad niet zo aan om te mailen, op zich wel sneller omdat het jaja.. morgen al zover is. |
|
gaat u ook ? Fuck the world and fuck you |
|
DEEEEAAADDD SKIIIIINNNN MAAAAASSSSKKKKK Zullen we eerst even langs de begraafplaats in den bosch, rein? |
|
neuzen halen ??? en dan naar het podium gooien ???? Fuck the world and fuck you |
|
Yeah! Kunnen we ook van die mooie maskers maken |
|
godver dat word gaaf Fuck the world and fuck you |
|
Een lampenkap van schaamlippen. Wel leuk cadeau voor mijn ma |
|
ik heb ook nog een leuk kado voor je ma. Fuck the world and fuck you |
|
Die aderhamer van je zeker? |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Zal het zo eens vragen. |
|
quote: Nee, centen zijn helaas op en pas maandag weer nieuwe. Bovendien boeien de rest van de bands niet, Slayer is wel gaaf maar al paar keer gezien en eerst kutbands uitzitten heb ik er niet voor over. Veel plezier in ieder geval. |
|
quote: Eentje maar van de nieuwe plaat! Jammer, hadden er van mij wel een paar meer mogen zijn. |
|
En waar is Disciple verdomme? Maargoed voor de rest prima setlist |
|
mwahhh, ik gaat ook met weinig centen...en de rest van de bands boeit ook weinig al wil ik wel een gedeelte van de set van In Flames zien Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tering, geen hell awaits. Maar goed dat ik niet ga, wat een teleurstelling zou dat anders zijn. quote: Oei, ik ga al richting de 2 X 20 jaar. Wat ben ik toch een rare vent. |
|
oud moet je niet verwarren met raar. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |