![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:vertel ik je morgen wel dat verhaal ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik kan niet wachten. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote:wist ik lekker al. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Grrrrrrr Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Drieweegs heersch! Kan niet wachten tot volgende week! ![]() |
|
tevens staan er nog kaarten zat te koop voor vast minder dan bij postkantoor of gwk op marktplaats ![]() |
|
quote: Ik ook niet, nog een week ![]() ![]() |
|
TE KOOP: 1 ticket voor The Unholy Alliance. Het komt mijzelf helaas niet goed uit. Ticket: €42 inclusief verzendkosten. Mail naar: fallen_angel_no7@hotmail.com ![]() |
|
Voor de mensen die niet kunnen een alternatiefje: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2328726 ![]() |
|
jullie gaan ook allemaal? heb vandaag pas geleze da log nie kwam:/ zit zwaar te bale, datum zit ook gelijk mee (vrijdag de 13de) t zal ckr vet worde, 14de nov. naar american head charge en 6 januari deicide word egt uber vet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Want je bent gek op mail? ![]() |
|
Ik denk dat hij dat is ja haha ![]() ![]() |
|
quote:kneus. tering. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Komen er bij jullie ook van die gecodeerde berichten op het scherm? Anders moet ik toch eens die computer laten nakijken. ![]() |
|
Bij mij wel iig Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Hoe ga jij eigenlijk? ![]() |
|
Los autos, wil je meerijden? Volledig op eigen risico...vorige keer zat één van de 4 wielbouten van het voorwiel los ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Maar verder is hij prima in orde hoor. ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Meerijden graag eigenlijk! Houdt dat ook thuisbrengen in? Want dat kan ik ook een biertje drinken ![]() ![]() |
|
http://www.myspace.com/bertoestra biedt nog 2 kaarten aan. Zover ik weet tegen kostprijs. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
@ Raj: Dat hangt er natuurlijk vanaf van hoe je je op de heenweg gedraagt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 13-10-2006 21:13] Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Dan hebben we nog niet gedronken dus dat zal wel meevallen ![]() 2 plaatsen zou ik dan graag reserveren ![]() ![]() |
|
ouderwetse lijstjestijd? dit is wat ik uit het topic gevist heb... Correct me if I'm wrong: - Rajackar - Oscura - Mental - Burzum - Buried Alive - Jesterhead - Unholy Mary - Nightraven - Metalslet - Creepmime - punxxy - metallica92 - *Sander* - collision-tammi - Miesjuh! ![]() - fiume - metal-blade - compfreak - 6sic6 - HEUY ![]() - Black-Flower - Vikingblood - Mliez - killswitcher - Blonde rockgod (?) - Heidi - re-MEM-bry-o - lambesis - Argus - Wabla edit: +monsiuer Wim dus ook nog ![]() oh trouwens, ik heb een heel klein autootje maar ik heb nog een vrije achterbank, dus als er nog geinteresseerden zijn... Ik vertrek vanuit Den Haag, kleine omweg is geen probleem. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 14-10-2006 0:53] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |