|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:vertel ik je morgen wel dat verhaal Fuck the world and fuck you |
|
Ik kan niet wachten. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:wist ik lekker al. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Grrrrrrr Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Drieweegs heersch! Kan niet wachten tot volgende week! |
|
tevens staan er nog kaarten zat te koop voor vast minder dan bij postkantoor of gwk op marktplaats |
|
quote: Ik ook niet, nog een week |
|
TE KOOP: 1 ticket voor The Unholy Alliance. Het komt mijzelf helaas niet goed uit. Ticket: €42 inclusief verzendkosten. Mail naar: fallen_angel_no7@hotmail.com |
|
Voor de mensen die niet kunnen een alternatiefje: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2328726 |
|
jullie gaan ook allemaal? heb vandaag pas geleze da log nie kwam:/ zit zwaar te bale, datum zit ook gelijk mee (vrijdag de 13de) t zal ckr vet worde, 14de nov. naar american head charge en 6 januari deicide word egt uber vet mail maar als er meerdere gaan.. |
|
Want je bent gek op mail? |
|
Ik denk dat hij dat is ja haha , maargoed zal mij eens benieuwen of ik mensen tegen kom van ZM. |
|
quote:kneus. tering. Fuck the world and fuck you |
|
Komen er bij jullie ook van die gecodeerde berichten op het scherm? Anders moet ik toch eens die computer laten nakijken. |
|
Bij mij wel iig Hatsjikidee! |
|
quote: Hoe ga jij eigenlijk? |
|
Los autos, wil je meerijden? Volledig op eigen risico...vorige keer zat één van de 4 wielbouten van het voorwiel los Gelukkig was dat het maar en niet iets anders. Hatsjikidee! |
|
Maar verder is hij prima in orde hoor. Hatsjikidee! |
|
quote: Meerijden graag eigenlijk! Houdt dat ook thuisbrengen in? Want dat kan ik ook een biertje drinken |
|
http://www.myspace.com/bertoestra biedt nog 2 kaarten aan. Zover ik weet tegen kostprijs. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
@ Raj: Dat hangt er natuurlijk vanaf van hoe je je op de heenweg gedraagt [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 13-10-2006 21:13] Hatsjikidee! |
|
quote: Dan hebben we nog niet gedronken dus dat zal wel meevallen 2 plaatsen zou ik dan graag reserveren |
|
ouderwetse lijstjestijd? dit is wat ik uit het topic gevist heb... Correct me if I'm wrong: - Rajackar - Oscura - Mental - Burzum - Buried Alive - Jesterhead - Unholy Mary - Nightraven - Metalslet - Creepmime - punxxy - metallica92 - *Sander* - collision-tammi - Miesjuh! - fiume - metal-blade - compfreak - 6sic6 - HEUY (komen Huupie en der Tinus ook mee?) - Black-Flower - Vikingblood - Mliez - killswitcher - Blonde rockgod (?) - Heidi - re-MEM-bry-o - lambesis - Argus - Wabla edit: +monsiuer Wim dus ook nog oh trouwens, ik heb een heel klein autootje maar ik heb nog een vrije achterbank, dus als er nog geinteresseerden zijn... Ik vertrek vanuit Den Haag, kleine omweg is geen probleem. [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 14-10-2006 0:53] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |