|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Diafragma heeeeeeeeeeelemaal open, passende sluiter en ISO erbij. Flitser uit. Op manual zetten dus. Op auto zal die altijd om een flits blijven vragen.... Naja ook met een camera moet je eerst vriendjes maken. Ghegheghe "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Een theater waar ook popconcerten zo af en toe werden gedaan (op een stuk minder regelmatige basis als nu), en Extreme Aggression festival was daar ook in 2005. Overigens dit jaar EA ook weer terug in Romein. |
|
quote:*leest de laatste sms van Flappie nogmaals terug* Ja, het staat er toch echt? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik leer het ooit nog wel :p On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Vandaar dat ik thuis opgehaald moest worden! Erg weinig energie! Spel vouten zijn cool! |
|
Luie donder ben je "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Staat er niet!!! Jij schrijft dat ik naar jou vriendin moet komen. Ik wens jou veel plezier en schrijf dat ik dus niet mee ga! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Je wilde alleen gaan als iemand je thuis kwam ophalen dan? |
|
Kaartverkoop voor Dynamo loopt voorspoedig dus raden we iedereen aan niet tot het laatste moment te wachten om teleurstellingen te voorkomen. |
|
quote: damn lui Je moeder. |
|
quote:Dit is te suf voor woorden om op zm te bespreken. Bovendien, in je sms stond ook dat we elkaar wel weer spraken als je beter was. Dus ga ik er maar vanuit dat je ziek was. (Bij gebrek aan betere info.) [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-11-2006 14:15] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-11-2006 21:22] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
Morgen maar eens in Essen kijken. |
|
quote: Kun je eigenlijk ook reserveren of is het alleen tickets kopen? |
|
Volgende week nog maar een keer. Hoop ik dan, als MM kaartje gehaald heeft voor me On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ohh ja, die had ie voor mij ook al Damn, wat onthou ik dingen toch goed! |
|
quote:Enkel tickets kopen. Als je donderdag op tijd in Eindhoven bent dan is de Dynamobalie nog wel open |
|
quote: Als het te suf is waarom ga je er dan op in? Je weet zelf hoe het echt zit en ik ga dat hier niet nog eens uitleggen! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Nou nou niet zo boos doen samen. Je kan deze tour alsnog gaan bekijken als je echt wilt. En ergens vanuit Groningen richting Leeuwarden met trein was toch ook niet ondenkbaar? Anyway, jammer dat je er niet was. |
|
Mischien weet ie het niet meer vanwege z''n alzheimer... Playlist van Entombed? Iemand? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Roman had daar een foto van gemaakt. Eh ehm.. zijn nick hier? Eh nouja geen idee, maar hij heeft iig een foto daarvan |
|
quote: Er was ruimte gereserveerd voor Flappie in een auto, deze ruimte was nu onbenut... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Misverstand dus, ahja jammers maar goed.. wat een luxe. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |