|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Vooral dat laatste ja. |
|
idd behoorlijk prijzig geheel.... |
|
bevestigd: zondag 19 november - Dynamo Eindhoven |
|
mooizo.... lekker dichtbij |
|
Ideaal....lekker dichtbij dus kutzat worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mooi zo, hier ben ik nij!! |
|
En als ze nou alleen materiaal van de eerste twee albums mochten spelen, zou het geweldig zijn. Van alle genoemde bands vind ik het latere werk niet echt boeiend ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
HEUY!!!! Geweldig! lekker dichtbij |
|
quote: hoe groot is die tent tegenwoordig eigenlijk? |
|
quote:2 keer de helft zaal + balkon kan 550 man in. En daarnaast beneden nog 2 aparte cafegedeeltes |
|
quote: Ik ook...verjaardag vieren.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Warriors! Ik kan niet wachten!!! Johnny & The Boys "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ga voor Unleashed en Dismember. Dismember omdat dat live ONTIEGELIJK vet is en Unleashed omdat het een van de eerste dm bands is geweest die ik ken en nog nooit live heb gezien! Wordt een fijn avondje dus Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Dat maakt dus voor NL: vrijdag 3 november - Romein Leeuwarden zondag 19 november - Dynamo Eindhoven Mooie spreiding dacht ik zo. |
|
quote: Robert, je gaat helemaal gek als je Johnny live ziet...!!! (zie harvest verslag van vorig jaar ghegheghe) "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
HEUY!!!! Ik ga toch zeker voor Dismember, Grave, Unleashed en Entombed...in die volgorde (ook al horen ze alle 4 op 1 te staan) |
|
Als Entombed heel Left Hand Path speelt dan wel ja (en een stukje Wolverine Blues ) [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 25-07-2006 21:53] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:My thoughts exactly |
|
mooi stukkie uit elkaar qua tijd ook.. ik pak ze misschien allebei wel mee In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ok niet naar dynamo maar naar Friesland..scheelt 2 uur rijden.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Wooow. Disko Disko Partizani |
|
Al heb ik nog nooit gehoord van De Romein.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Was Extreme Aggression daar niet, vorig jaar?! Disko Disko Partizani |
|
Geen idee..ben alleen naar Waldrock geweest en Sneek voor concerten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |