|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand toevallig hoe ik bij Dynamo kom vanuit het station van Eindhoven? Into The Void |
|
Maar voor ieder die gaat: een heerschende avond gewenst! |
|
quote: Hahaha waarom niet eerst je linkerbeen? Maar nu even serieus, hoe kom ik bij dynamo Into The Void |
|
Ik heb geen idee hoe je in Dynamo komt. Misschien dat ik ook met de trein komt, liever natuurlijk met de auto, maar dat is nog even afwachten. Wordt wel erg krap vandaag, dat is wel minder. |
|
Wie in Leeuwarden en Essen was en enigszins mathematisch onderlegd is komt tot de conclusie dat vandaag de speelvolgorde Exterminator / Dismember / GRAVE / UNLEASHED / ENTOMBED zou moeten zijn.... Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Wat zou dat geweldig zijn! Ik moet verdomme al om met de trein van 22:39 terug naar middelburg, en ik ging voor Unleashed Dismember en toch een beetje Entombed. Into The Void |
|
Wat een gespeculeer......wacht gewoon tot vanmiddag...dan ziet men het vanzelf wel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dynamo vanaf het station: - op het perron de trap af en linksaf richting "Centrum" - Station uitlopen, de weg oversteken, doorlopen tot aan het gebouw met het grote TV scherm erop en daar voor rechts aanhouden. - Bij de stoplichten oversteken en ongeveer 200 meter lopen - Aan de rand van de Markt linksaf (bij de Heuvelgallerie) en zo'n 300 meter rechtdoor lopen en de markt aan je rechterhand houden. - Aan het eind loop je recht teven een futuristisch ogend gebouw aan: dat is Dynamo quote:Die was op zich al lang bekend. Dat jij er niet naar vraagt.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 19-11-2006 13:09] |
|
bla bla bla iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Voor de mensen die zonder kaartje komen; gisteravond (bij Mortal Form & Scenario 2) hing er een briefje dat het uitverkocht is... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Bedankt Judge M Into The Void |
|
HEUY!!!! Met één wordt: GEWELDIG alleen is 3 uur slaap iets te kort.....met dank aan de kist in Hub's gezicht |
|
*brakheid* |
|
Was gezellig idd! |
|
Kanker, het was geloof ik wel vet, tering, ik ben echt aan gort.. |
|
Waarom verbaast me dat niks |
|
Het was er dolletjes afgelopen avond in Dynamo! |
|
inderdaad,wat was het weer vetjes !!! ,ik ben ook nog op zoek naar foto's en/of video material van deze avond...dit door ter ziele gaan van eigen camera..wie helpt me hieraan voor een zacht prijsje?? Expired,Erased and Forgotten |
|
Wat een geweldig concert, vier maal een hoogtepunt op 1 avond....geweldig Het enige kutte was mijn tand door mijn lip door een of andere onnozele droplul tijdens het laatste nummer van Dismember...net zo kut was de hulp op het ziekenhuis...hebben ze me daar een dik uur laten wachten voordat er eens iemand komt.....eerste hulp noemen ze dat Rond half drie thuis en 's ochtend al voor zessen weer op....dat trek ik niet meer op mijn leeftijd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
wat dan, ongelukje in de pit? Je moeder. |
|
Crowdsurfer die vanachter kwam en mij met m'n kop op een monitorbox ramde.... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
oei klinkt flink kut iig... nouja, vast niet expres gebeurd neem ik aan, maarja, nog steeds lomp. sterkte dermee en succes met bijslapen Je moeder. |
|
quote: Euh, voor een tand door de lip naar het ziekenhuis? Jij watje Maar was dan vast erger dan het klinkt, neem ik dan maar aan. Herstelse spelfout weggehaald... |
|
Normaal hoeft het ook niet maar nu was de wond zo groot dat het noodzakelijk was...2 hechtingen zitten er in...en m'n voortand zit nog steeds los....hopelijk groeit die weer vast. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |