IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Masters Of Death Tour [Entombed.Grave.Dismember.Unleashed] Vorige pagina | Volgende pagina
NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-11-2006 15:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2006 15:01 schreef Deathwish het volgende:
Vanavond dus.
Ouderwets beuken!
Weet je de volgorde al????

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 03-11-2006 15:16 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2006 15:03 schreef zillah-morte het volgende:
Zin in zin in zin in....
Wel onder de pilletjes, drankjes en druppels, maar ben aanwezig.

Gezellie!
Over 2 uurtjes komen buried_alive en angelofdeath eerst hier naar toe om te eten en daarna richting Leeuwarden

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-11-2006 15:22 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dismember en Unleashed wordt heerschend!

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-11-2006 16:01 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Heerlijk!

Vanavond alleen maar échte teringherrie

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Nix
Usericon van Nix
Posted 03-11-2006 17:25 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Vanavond thuis.

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 04-11-2006 2:58 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Unleashed was wederom dik aan het heerschen vanavond.... Tering, wat gaaf, gheghe!
Alle bands hadden er overduidelijk veel zin in, was een zeer goed avondje. Alleen jammer van die gladde vloer in de Romein, valt me nog mee dat er geen botten zijn gebroken...

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 04-11-2006 2:58]

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

scotfan
Usericon van scotfan
Posted 04-11-2006 3:15 by scotfan Wijzig reactieProfiel van scotfanQuote dit berichthttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Unleashed en Dismember HEERSCHTEN echt wel!!! Ook Grave vond ik goed en strak spelen. Persoonlijk kon Entombed me niet zo boeien.

gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-11-2006 12:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Totaal bont en blauw, kapotte lip, elleboog weer aan gort en met m'n hoofd een deuk in de vloer gemaakt. Ouderwetse heerschavond

spelfout weggehaald...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-11-2006 13:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ja jezus zeg, ik hoorde de klap van jouw hoofd op de grond. Damn dat leek me erg pijnlijk!

Varanus op z'n kanus!

Verder een heerschende avond gehad. Grave was nog een beetje flauwtjes vond ik zelf, maar vooral Unleashed en Dismember waren enorm vet! Die Johnny weet het wel te brengen zeg! 1,2,3,4,
Entombed viel me trouwens ook niks tegen, erg strak optreden!

Daarna nog met m'n zatte kop in de Mukkes beland, dat was misschien achteraf niet zo'n goed idee

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-11-2006 13:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2006 12:44 schreef varanus het volgende:
Totaal bont en blauw, kapotte lip, elleboog weer aan gort en met m'n hoofd een deuk in de vloer gemaakt. Ouderwetse heerschavond

Ik voelde de klap ook via de grond, donders man haha. Toen ik me omdraaide zag ik jou verdwaasd worden opgeraapt, leek flink pijnlijk.

Anyway, Grave vond ik maar matig en die band ervoor heb ik maar 1 nummer van meegekregen. Unleashed gaf weer een ontzettende gave show weg, Entombed gemist en Dismember heerschte! Jammer dat die laatste zo kort speelde, wel mooi met de lichten al aan en dan nog even een laatste nummertje. Leuk zaaltje trouwens, mooi voor elkaar daar.

Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 04-11-2006 14:36 by Flappie Alzheimer Wijzig reactieProfiel van Flappie AlzheimerQuote dit bericht

Tja, had er graag bij willen zijn maar kreeg donderdagavond ineens te horen dat ik niet meer thuis werd afgehaald!

Spel vouten zijn cool!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-11-2006 14:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, ook nog even in mukkes geweest ja. Maar dusdanig pijn in den kop en bezopen dat we maar richting broodjesjood zijn gegaan en een taxi naar huis hebben gepakt. Daar nog effe geouwehoerd, en vanmorgen met een allejezus stuk pijn in m'n harses wakker ben geworden Damn, ik ben echt nog nooit zo hard in aanraking met een vloer geweest hehe.

@Robert: jullie konden idd niet zo recht meer staan, zie David nog met kruk en al op z'n smoel gaan hahaha

@Mayo: die klap kwam idd boven de muziek uit ja

spelfout weggehaald...

blaak
Usericon van blaak
Posted 04-11-2006 15:19 by blaak Wijzig reactieProfiel van blaakQuote dit bericht

Mijn verhaal:
Het was hartstikke gaaf! Exterminator opende de avond en speelden zeer behoorlijk, een lekkere opener. Daarna was het de beurt aan de Zweedse bands, van te voren was er gedobbeld en Grave zou openen. Ze zetten een strakke show neer met een lekker geluid. Nummers als Into The Grave doen het natuurlijk altijd goed! Na ongeveer 45 minuten was het afgelopen en was Unleashed aan de beurt. Niet echt mijn favouriet van de avond maar het publiek ging er aardig op los. De band speelden een aantal van het nieuwe album en die klonken ook live erg goed. Daarna was het tijd voor..Entombed! Nadat Alex op het balkon al tijdens Unleashed de hele tijd naast mij had zitten spelen kon hij nu op het podium te keer gaan, en dat gebeurde. Wat kan deze band nog steeds een geweldige show neer zetten zeg. Left Hand Path kan gewoon weg niet vervelen! De heer Petrov leek een stuk minder dronken als eerder op het Kings Of Metal festival maar was toch door de dolle heen. Helaas speelden ook zij slechts drie kwartier (Sinners Bleed yeah) maar toen moest er echt gestopt worden. Dan was er natuurlijk nog maar één over en dat was Dismember. Het begin was vet maar daarna zakte het toch wat in, leek. Ze konden mijn inziens Entombed niet overtreffen maar meningen verschillen gelukkig. Nadat ook zij klaar waren (zo scheen) gingen de lichten weer aan en de mensen weg. Na een (te) lange pauze kwam de band weer onstage om nog een nummer te spelen. Al met al een zeer geslaagde avond met als hoogtepunt Entombed!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-11-2006 18:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2006 14:36 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Tja, had er graag bij willen zijn maar kreeg donderdagavond ineens te horen dat ik niet meer thuis werd afgehaald!
Oh?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-11-2006 15:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2006 14:36 schreef Flappie Alzheimer het volgende:

Huh? Jij was toch ziek?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-11-2006 17:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Zo slechte dag om foto's te nemen. Maar goed..

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2006 17:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

wat is zo'n leren broek bij kerels toch gay. maar moie pics hoor. dat dan weer wel.

Fuck the world and fuck you

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-11-2006 17:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Thanks. Ik hoopte dat ze beter waren. Mooier licht etc. maar leuke herinnering aan die avond

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 05-11-2006 18:09 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Gave avond... Alleen jammer van Entombed zoals verwacht. Hebben NIETS meer te zoeken in een Masters Of Death tour...

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-11-2006 20:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Toch vond ik het een goed optreden! Inderdaad een beetje de vreemde eend in de bijt tussen al het oldschool geweld, maar het was wel de strakste band van de avond.

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 05-11-2006 20:44 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Ha, ik heb al zin in Essen a.s. woensdag.

Bareuh...

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-11-2006 20:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2006 18:09 schreef Regeer het volgende:
Gave avond... Alleen jammer van Entombed zoals verwacht. Hebben NIETS meer te zoeken in een Masters Of Death tour...

in EEN Masters Of Death....?! Dit is DE Masters Of Death, de eerste van Zweedse makelij en daar hoort Entombed gewoon bij of ze nu nog old school zijn of niet, die oude nummers komen echt wel langs.

Van mij had de organisatie Dan Swäno wel mogen porren voor een paar shows met Edge Of Sanity...

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 05-11-2006 23:08 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2006 20:47 schreef Spirit In Black het volgende:
in EEN Masters Of Death....?! Dit is DE Masters Of Death, de eerste van Zweedse makelij en daar hoort Entombed gewoon bij of ze nu nog old school zijn of niet, die oude nummers komen echt wel langs.

Van mij had de organisatie Dan Swäno wel mogen porren voor een paar shows met Edge Of Sanity...

DE Masters van deze avond waren zeker wel Unleashed en DISMEMBER!!! Entombed blijft leuk, maar wat ze vroeger deden vind ik persoonlijk toch een stuk gaver. Het optreden van hun had ik niet zoveel impact als dat van Unleashed en Dismember. Grave vond ik de mindere deze avond (maar dat zijn ze al sinds Hating Life), het geluid kwam niet echt over en Ola had nog wat technische problemen, waar hij duidelijk van baalde na het optreden. Dismember was voor mij zekers de topper van deze avond!! Helaas te kort, maar donders gaaf.
Zit er serieus over te denken om toch nog maar naar Eindhoven te gaan.

AngelOfDeath
Posted 05-11-2006 23:10 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2006 22:52 schreef IJsregen het volgende:
Was Extreme Aggression daar niet, vorig jaar?!

Volgens mij is die toko net een paar weken open... Daarvoor was het een theater.

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

AngelOfDeath
Posted 05-11-2006 23:11 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2006 17:34 schreef zillah-morte het volgende:
Thanks. Ik hoopte dat ze beter waren. Mooier licht etc. maar leuke herinnering aan die avond

Waarom gebruik je in godsnaam je flitser?

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com