|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Loop jij er dan ook rond. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Pfffffffffft, wat een takke end weg joh! Het was misschien beter geweest om een "centraal" punt te kiezen. |
|
Zeik niet....die tour staat 2 keer in Nederland...wees dus blij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
juist, maar wat een irritante pop-up advertentie heb je op je site staan Hub! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Ik zeik net zo hard als ik wil..Onzel. Zowel eindhoven als Friesland is meer dan twee en half uur reizen voor mij. Genoeg te zeiken. |
|
Kerel, 2,5 uur, waar maak je je druk om, pff |
|
Jaja.. Enkele reis. Bok maar mooi op.. |
|
quote:Als je deze package graag live wilt zien moet je dat er maar voor over hebben. En trouwens, wat stelt 2 uur nou voor? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik weet het. Vind het ook klote maar da's nu eenmaal de standaard 'cjb.net' pop-up reclame. Zal er mee moeten leren leven hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Idd wij gingen ook wel eens naar 013 toe als er goede bands waren dat is 3 uur rijden..ja je moet er wat voor over hebben..Gelukkig is Leeuwarden maar 3 kwartier vanaf groningen .. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Het is dan ook gewoon "Romein". |
|
quote:Ik ben niet van plan dit te missen iig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Of je sluit voor nog geen 30 euro een hosting-accountje af bij www.b-one.net. Dan heb je een jaar lang een eigen domein en na het eerste jaar kost het nog maar 15 euro per jaar. Hosting, incl. 500 Mb ruimte, onberperkte e-mail accounts (met POP-mailboxen), ASP, PHP, MySQL. |
|
|
|
quote: Goed te vinden ook. Was toen nooit in Leeuwarden geweest, en liep er zo naar toe. Hehe. Was leuk zaaltje, benieuwd hoe het geworden is. Misschien wel heen ja. Gaef. Disko Disko Partizani |
|
Het is vlakbij de parkeerplaats bij de Oldehove (scheve toren), dus da's makkelijk Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik heb destijds gewoon de bordjes gevolgt. Disko Disko Partizani |
|
quote:Thanks voor de tip Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Per driewieler ofzo? Als ik van midden Nederland reken ben ik binnen een uur of in het zuiden, of in het noorden. Snap dus niet dat jij 2,5 uur moet reizen, maar ja, zeikerds moeten er ook zijn. Ik wens je die avonden een prettige televisieavond toe. spelfout weggehaald... |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Om de beurt. |
|
quote:De volgende keer de boekers maar eens vragen of ze die tour in Borculo weg willen zetten. Moet lukken in de Pam Pam lijkt me |
|
quote: Da's Groenlo |
|
quote: Bok toch op man, waarom zou ik gaan rekenen vanuit een plek waar ik niet woon? Lekker makkelijk commentaar geven. Als je vanuit stadion Ruurlo ( Het dichtst bij van uit Borculo) Op de trein stapt doe je er enkele reis twee uur over, daarnaast moet ik nog naar ruurlo toe ( ook 20 a 25 min fietsen.) Dat is de heenweg, ben dus langer onderweg dan dat de bands speule. @ Judge, ik neem toch aan dat je snapt dat ik met een "centraal punt"niet de achterhoek bedoel.. Het heet tenslotte niet voor niks: De achterhoek.. Apeldoorn/arnhem/nijmegen/utrecht lijken mij centraal.. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |