|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Wist niet dat je zo snel op de kast zat... |
|
quote: Ja man, ben net Mike Tyson wat dat betreft spelfout weggehaald... |
|
Als je een show midden in NL doet, dan heb je bij 2 shows weer geen goeie spreiding. Ik vindt juist dat deze tour een erg goed voorbeeld van een goede spreiding over NL is. Als je in de achterhoek woont, dan kan je mischien aan Duitsland denken, als dat nog sneller is. En met OV ben je bijna altijd wel 2 uur bezig, zelfs als van Friesland naar Groningen wilt. [Dit bericht is gewijzigd door Deathwish op 28-07-2006 21:48] |
|
quote:Helemaal mee eens! |
|
quote: Mooi, keer naar boven rijden en een keer naar beneden. Allebei aanwezig denk ik. |
|
quote: HAHAHA... idd. Mooi die gimmick van die gast. |
|
MASTERS OF DEATH TOUR 2006 w. Dismember, Entombed, Grave and Unleashed Nov 3rd Leeuwarden (NL) Romein Nov 4th London (UK) Carling Accademy Nov 8th Essen (DE) Turock Nov 9th Saarbrücken (DE) Garage Nov 10th Erstfeld (CH) Transilvania Nov 11th Milan (IT) Transilvania live Nov 12th Padua (IT) La Gabbia Nov 13th Althofen (AT) Kulturhaus Nov 14th Vienna (AT) Planet Music Nov 15th Munich (AT) Metropolis Nov 16th Chemnitz (DE) AJZ Taalschock Nov 17th Adelsheim (DE) Live Factory Nov 18th Hannover (DE) Faust Nov 19th Eindhoven (NL) Dynamo [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 18-08-2006 19:58] |
|
YESYESYESYESYES!!!!!!! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kent iemand Romein in Leeuwarden? Leuk zaaltje? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Wordt over twee weken heropend, nadat het jaren gesloten is geweest. Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar het schijnt wel een leuk zaaltje te zijn. 3 november gaan we 'm iig ff testen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nou dan doe ik mee. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Wás een erg leuke zaal ja. Ik verwacht dat het nu een nog leukere zaal is geworden. De programmering belooft iig al veel goeds. spelfout weggehaald... |
|
quote: Groot? Wat kan ik me erbij voorstellen. Ik weet dat het nu nieuw is, maar meestal wordt het niet groter toch?? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Goeie vraag. Mannetje of 450 dacht ik zo. Weet ik niet zeker, misschien dat Deathwish uitsluitsel kan geven hierover. spelfout weggehaald... |
|
450 zit je aardig in de buurt ja. Website is trouwens nu ook online: www.poppodiumromein.nl Voor alle duidelijkheid, Romein is nog niet verbouwd, dat gebeurt pas volgend jaar mei. |
|
Mijn vriendin is er met *goky* Morbid Angel eens geweest,m die was er ergover te spreken toen Zaal he ... die bands interseren dan weer geen ruk .. |
|
Komt er een combi-ticket met Nocturnal Breed? |
|
Dat zit wel in de planning ja. |
|
|
|
Nou dan toch maar hier heen. Geen slecht alternatief voor Flotsam & Jetsam dach ik zo. You can either agree with me, or be wrong. |
|
|
|
poster: |
|
Lekkere old-school flyer! |
|
en dan toch nog een opener, niemand durft natuurlijk af te trappen ook al beweren ze van wel doet aan de avond niets af natuurlijk..... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |