|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Opener mag mooi 25 minuten spelen zodra de deur opengaat, maar net waar je zin in hebt. |
|
Oh ja, voor de show in Leeuwarden kan je reserveren via: reservering@poppodiumromein.nl Kaarten zijn jammer genoeg niet landelijk te krijgen in de voorverkoop, wel bij o.a. Plato - Groningen en Kingkong - Leeuwarden. |
|
Morgen of vanavond maar eens even kaarten halen |
|
Cool! |
|
quote: Ga jij ook naar Eindhoven dan? Wel gezellie |
|
quote: Ja, en Leeuwarden ook. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Slaapplek nodig? |
|
quote: Geen idee eigenlijk nog. Nog niet over nagedacht. Kom ik op terug k? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Sgoe. |
|
Heb zojuist m'n kaartje voor Eindhoven gehaald Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: En dat 17 keer en dan en eurootje of 8000 betalen aan toursupport. Sweet deal.... |
|
Kaartjes voor Leeuwarden zijn gereserveerd |
|
Het is in Leeuwarden de eerste dag vd tour, dus geen katers of stinksokken die de pret kunnen bederven! [Dit bericht is gewijzigd door ratton op 23-10-2006 9:24] You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Keristus, wat heb ik hier een zin in spelfout weggehaald... |
|
Damn moet ook maar eens kaarten gaan regelen. Vergeet ik steeds. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Wij hebben dan de laatste show op de tour. Volgens de tourmanagers hadden de bands er dan zeker wel zin in de tour op knallende wijze feestelijk af te sluiten. Dat zie ik ook wel zitten eigenlijk |
|
Thanks MM On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Geen dank! |
|
Damn wil zeeer graag naar Eindhoven om dit mee te maken!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dan ga je Het is klaar voor de laatste trein naar Utrecht vertrekt |
|
quote: HEUY!!!! Gaan we jou hometown effe thrashen |
|
Gedraag je |
|
quote: HEUY!!!! met een lamp in je gat naar Lampegat |
|
Zo kaart gereserveerd voor Leeuwarden. En Eindhoven kom ik ook even kijken. He Koen? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |