|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Horna is goed idd! Gehenna. Althans ik hoor er nooit veel over, was er een tijd lang helemaal gek van, vind het nog steeds erg goed. |
|
Blind guardian...zonder enige twijfel. Zeker hier in Nederland. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Een onderschatte Nederlandse deathmetal band vind ik OCCULT. Heads I win, tails you lose |
|
quote: dank dank. hehe mijn lijstje: - centurian - detonation - pleurisy |
|
dIS, mijn schoolband, spelen redelijk goede muziek, maar winnen maar geen studiotijd , hun promo cd is wel goed, ookal staan er maar 4 nummers () op... Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
Nagelfar! Srontgorrth kreeg in de Aardschok destijds een puntentotaal van 85 ipv de meer realistische 99. Hun nieuwste cd Virus West vind ik iets minder, maar geeft de meeste andere bands desondanks wel het nakijken Dolf Brouwers - another dead hero |
|
Opeth, Artrosis [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 12-01-2002 13:59] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Behemoth en Vomitory. |
|
Waarom vinden jullie Opeth, Behemoth en Vomitory onderschat? Zeker Opeth en Behemoth krijgen overal goede reviews en zijn vrij populair. Eerder overschatting dunkt me. Vomitory is toch ook behoorlijk populair aan het worden. |
|
Omdat ik vind dat Opeth veel te weinig gewaardeerd, en dus onderschat word. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Heette die promo cd niet 'inaccessible'? Als dat zo is kan je de groeten doen aan Remco (drummertje) van die mafkees van IBM. |
|
quote:Je zegt het zelf al, "aan het worden". Ik vind ze vele malen beter dan (bv) Cannibal Corpse, daar doelde ik op.. Dus onderschat.. |
|
Cryptal Darkness... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Opeth Celestial-Season Saturnus |
|
Celestial-Season dat is pas een rukband!! Ik heb ze pas gezien en ik snapte echt met de beste wil van de wereld niet dat iemand die band goed kan vinden. |
|
IK vind dat hier in nerderland de hele metal scene onderschat wordt. Deze krijgt niet echt veel aandacht in de gewone bladen. We`re not dead we`ve never lived |
|
quote: Nee-hoor,-die-vind-ik-echt-goed! Nuja,-zie-je-wel,-jij-onderschat-hen-dus... |
|
quote: Helemaal mee eens, Opeth bestaat nu ongeveer 10 jaar, heeft alleen maar goede cd's afgeleverd en begint nu eindelijk pas de waardering te krijgen die ze verdient. ... do you think we're forever? ... |
|
quote: Hmmm.... ik krijg er *net* geen kromme tenen van (bv. Rhapsody, Nightwish e.a. gaan VER over die grens).... maar dan ook maar NET, ik vind dat soort 'metal' echt vreselijk irritant. |
|
Lacrimas Profundere Whispering Gallery Catamenia Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat mag. Wij niet Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Wij? [Dit bericht is gewijzigd door Ares op 12-01-2002 15:47] |
|
Ahum! Ja wij! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Testament, overduidelijk.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: JA! Wij dus!! [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 12-01-2002 16:01] |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |