|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Doping speelt een veel kleinere rol bij het voetbal. Natuurlijk kan je met doping langer een wedstrijd lang blijven rennen maar uiteindelijk (net als bij meeste andere teamsporten) is dat geen substituut voor techniek en teamspel. Ik heb niet echt het idee dat voetbal bewust uit de wind gehouden wordt. Wielrennen is nu eenmaal een sport wat snel met doping geasocieerd wordt. Bij wielrennen kan je relatief het meeste voordeel halen uit doping... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tuurlijk, degenen die daadwerkelijk overtredingen hebben begaan moeten daarvoor bestraft worden. Maar de timing van het bekendmaken van de verdachtenlijst zo een paar dagen voor de tour is op zn minst dubieus. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nog erger zou het zijn als hhet NA de Tour zou gebeuren en wanneer onverhoopt bleek dat Der Jan of Basso het wonnen... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het overkwam Pantani ooit een dag voor zn eindzege in de Giro. Maar goed, bij hem was het ook keihard aangetoond door een bloedcontrole. Ullrich en Basso zijn bij mijn weten nog steeds niet officieel in staat van beschuldiging gesteld. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zeker, maar het zat mij zo dwars dat het wk-voetbal en wimbledon nog bezig was en die voetballers en tennisers niet bekend werden gemaakt... Nu nog steeds niet, heel curieus allemaal. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dat is, afgezien van het feit dat voetbal een fors homosexueel kutspelletje is en totaal niet te vergelijken met de machtige sport van het wielrennen, exact wat ik bedoel. En dat jij je ergens op verheugd moet je zelf weten. Ik reageerde op je "beste van de rest" verhaal en niet op iets wat je 3 weken geleden hebt neergeplemd. Landis heeft de Tour gewonnen en daar gaat het om. Basso en Ullrich deden niet mee dus er valt geen zinnig woord te zeggen over de vraag of ze nou wel of niet beter waren geweest. Hetzelfde geldt voor die grefo uit staphorst. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik haalde deze quote aan als reactie op je uitspraak "Als Ullrich of Basso had gewonnen zou je zeker zeggen dat dat alleen maar is omdat Armstrong niet meer mee doet.". Niet dus. quote:Nogmaals, ik zeg alleen dat ik het liefste had gezien dat alle favorieten mee hadden gestreden. Hoewel het inderdaad koffiedik kijken blijft, was de kans aanzienlijk groot dat Ullrich of Basso (gezien hun reputatie) om de gele trui hadden gestreden ipv Landis. Mensen willen nou eenmaal de besten aan de start zien.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Nogmaals, Wat jij het liefste zou hebben gezien of waar jij je meeste op hebt verheugd is iets anders als stellen dat Landis de beste van de rest was. De "rest" (Ullrich, Basso, Armstrong & de grefo uit staphorst) deed namelijk niet mee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik zei ook dat het koffiedik kijken blijft. Alleen was de kans gewoon aanzienlijk groter dat Ullrich, Basso, Vinoukourov en Mancebo hadden gestreden om de winst. Of dacht je dat de bookmakers voor de gein deze renners allemaal boven Landis genoteerd hadden staan? Anyway, lees net dat Der Jan volgend jaar weer wil meedoen. Wedje leggen tov Landis? www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Als hij dit keer geen dope gebruikt weet ik nog zo net niet of hij vooruit komt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik snap wel wat je bedoelt hoor maar het is in mijn ogen totaal onverkoopbaar om tegen Floyd te zeggen nadat 'ie een paar duizend kilometer door Frankrijk heeft gecrossed: "Aardige prestatie hoor, maar zie je die gasten die daar aan de kant staan? Dat zijn Jan & Ivan, die zijn eigenlijk veeeeel beter dan jij. Net als die Texaan daar in die blauwe auto. Ik ken trouwens ook nog een gast in Staphorst die zou je d'r in alle disciplines af fietsen, hij kan het alleen niet bewijzen omdat 'ie op zondag niet mag fietsen van de Here Jezus. Dus, Floyd, zo geweldig was je nou ook weer niet." Of "de rest" nou terecht of onterecht thuis op de bank zat en of de kans op winst nou groot of klein was als ze wel hadden meegedaan, ik vind dat dat echt niet van belang is. Ze hebben niet gereden dus ze deden niet mee. Floyd reed wel en heeft gewonnen, dus is hij de beste (van iedereen) Die weddenschap ga ik trouwens graag aan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Met 2 vingers in de neus rijdt Floyd Jan naar huis. Het voordeel wat Jan wel heeft is een goede ploeg en daar werkt Phonak hopelijk aan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: met of zonder doping? vorig jaar: Ullrich 3de, Landis 9de he [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 26-07-2006 2:00] Faustian Spirit of the Earth |
|
En wat wou je daarmee zeggen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Volgens deze logica had Armstrong in 1999 niet mogen winnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat het totaal niet zeker is of Landis beter is dan Ullrich Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Je kon er op wachten tot dat er gekken opstonden die dat gingen verkondigen. Hoewel het natuurlijk wel plausibel zou kunnen zijn, is dit natuurlijk verdachtmaking die nergens op slaat. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Mark my words mothafuckaz Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Die criteriums zijn uiteraard zo nep als WWF worstelen en de tieten van Georgina Verbaan bij elkaar. Maar goed: brood en spelen voor het volk |
|
quote:Als Jan volgend jaar daadwerkelijk rijdt, hebben we het er nog over www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Waarom niet? De mogelijkheid bestaat, je kunt niks uitsluiten. Of Floyd nou wel of niet halsoverkop vertrekt uit Chaam doet daar niks aan af, maar raar is het wel. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Klopt. Net als dat de mogelijkheid bestaat dat het Moerenhout, Boogerd, Pereiro of Sastre was. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Jij neemt aan dat hij halsoverkop is vertrokken, ik denk dat dat sterk overdreven is om dit bericht meer kracht te geven Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |