|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Pff, het was alleen maar een beetje bloed |
|
Wat gebeurde er nou in de laatste kilometer? Er was dacht ik een valpartij, maar ik heb niemand er meer over gehoord... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Het was iets van 2 kilometer voor het einde geloof ik en er waren een stuk of 20 renners bij betrokken. Daardoor is een aantal renners (o.a. Dekker) op achterstand binnengekomen. Geen ernstige verwondingen geloof ik |
|
Ik dacht dat vertragingen opgelopen in de laatste 5 km er niet meer toe deden, zeker in het geval van valpartijen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Volgens mij is dat alleen in de laatste kilometer, of was dat al een keer teruggedraaid? Naja, bij de uitslagen stond in ieder geval dat er een aantal mensen later was binnengekomen dan het peloton. En ik weet heel zeker dat die valpartij minder dan 5 km. voor de finish was. Etappe van vandaag: 2 km. voor de finish nog even over de Cauberg. Ik ben benieuwd of Dekker (bijv.) nog een jump gaat wagen daar! |
|
Is toch veels te warm om te fietsen, en de toppers doen dit jaar niet mee, ik vind dat alle ploegen gewoon de tour moeten boycotten. Kut fransen SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik vind het eigenlijk wel interessant op deze manier. Jammer natuurlijk dat de grote favorieten niet meedoen, maar de wat mindere goden maken meer kans. Ik hoop in ieder geval op een wat minder 'gecontroleerde' Tour. Dat alle favorieten rustig kunnen blijven zitten tot 5 km. voor de finish, omdat hun teamgenoten de koplopers toch wel weer inlopen. Dat vind ik echt de allerslechtste manier van koersen |
|
quote: 1, 5 of daartussen, dat weet ik dus ook niet meer... quote: Ik vermoed dat Dekker hiervoor een maatje te klein is. Liever hoop ik dat het plan in de Amstel gold van vorig jaar dit maal wél werkt (Boogerd sleurt Freire naar boven, die het vervolgens afmaakt). Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik denk alleen dat ze een renner als Boogerd niet zo graag laten gaan, dus dat ze (lees: Discovery) er hard achteraan gaan rijden om de controle terug te krijgen. |
|
Met Dekker weet je het nooit, als die zn dag heeft vandaag kan ie zomaar winnen. Zelfde als met Boogerd, die meestal sterk is op warme dagen zoals deze. Gun het hem ook erg, is al zo vaak 2e of 3e geworden in dit soort etappes. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Bron: http://wielrennen.blog.nl [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 04-07-2006 13:04] |
|
quote: We hebben het over een eindspurt, dus in dit geval bijhalen niet relevant. Maar laten we evengoed eerlijk zijn, zitten de discovery's te sidderen bij een ontsnapping van een knechtje van het formaat boogerd? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Naja, eindspurt. Vanaf de Cauberg is het nog 2 kilometer, vrij lang sprintje dan. Toch denk ik dat ze liever iemand als Dekker ervandoor laten gaan op de Cauberg, dan Boogerd. |
|
Dekker zal niet veel meer doen, want hij is net afgevoerd met een ambulance na een val. |
|
Dat was dus z'n laatste tour. Groot succes Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ach, volgend jaar Thomas Dekker for teh win! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Valverde ook gevallen. Misschien nog een favoriet uitgeschakeld... [edit]...en die is ook per brancard vertrokken [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-07-2006 16:56] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wie zijn er nog over nu als Tourwinnaar kandidaten? Rasmussen, Menchov, Hincapie, Kloden, Julich? Totschnig of Leipheimer misschien? Geeft iemand Mayo een serieuze kans? Beetje armoedig lijstje toch wel. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-07-2006 16:57] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mooie etappe vandaag! Erg jammer dat Dekker en Valverde eruit zijn, ik ben blij dat ik Dekker niet heb gezien na die valpartij. Sleutelbeenbreuk + een zooi tanden eruit. Hij kon zich nog net vastbijten in het stoeprandje blijkbaar |
|
quote: Dacht dat ik hoorde dat die andere z'n tanden eruit had? Maar erg jammer van Dekker . En Valverde ook natuurlijk. Wel mooi eind vandaag, goed gedaan van Kessler. Leek wel een echte bergetappe die binnenkomst, en dat in Nederland. |
|
Dekker heeft geen sleutelbeenbreuk opgelopen, alleen verwondingen in zijn gezicht en is een paar tanden kwijtgeraakt. Valverde heeft wel zijn sleutelbeen gebroken. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-07-2006 20:04] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Flauw dat ie afgestapt is dan |
|
quote:Tsja, effe doorbijten zou je zeggen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Morgen waarschijnlijk weer 'gewoon' een massasprint. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |