|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga morgen op vakantie naar Stockholm. Ook heel leuk natuurlijk, maar dat wordt geen Tour meer kijken voor mij dit jaar. |
|
quote: er zaten steentjes in z'n helm Faustian Spirit of the Earth |
|
Damn, wat heeft 'ie dat mooi uitgekiend: "Freire op en af naar Lugano om pasgeboren zoon te zien De Spanjaard Oscar Freire (Rabobank) profiteert van de rustdag in de Tour in Gap om even op en af te gaan naar zijn thuis in het Zwitserse Lugano om er zijn pasgeboren zoon Marco te gaan bewonderen. Dat meldde de koersdirectie. Freire kreeg de toestemming van de Tourdirectie en de jury van commissarissen om de Grande Boucle een dag te verlaten. De drievoudige wereldkampioen stapte meteen op een privé-vliegtuig richting vrouw en zoon Marco, die zondagnamiddag geboren werd. Zijn terugkeer wordt vanavond verwacht. Freire won in deze Tour al twee ritten: in Caen (5e rit) en Dax (9e rit)." Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja die zal wel echt genieten van zijn rustdag |
|
quote: Ik kan de finale van de rit niet zien omdat ik moet werken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
NOS zend het ook uit via een stream middels internet (moet je wel een bureaubaan hebben uiteraard) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-07-2006 23:11] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"Boogerd ruziede al met Floyd Landis" in de Spits van vandaag: Boogerd nadat duidelijk werd dat hij al 2x bijna van zijn fiets werd gereden door Landis' ploeggenoten Jalabert en Pena: "Ongelooflijk, ik heb me echt in moeten houden. Met Landis had ik zaterdag een aanvaring. Hij was boos dat wij op kop gingen rijden en riep dingen waarvoor Zidane onmiddellijk een kopstoot had gegeven." *typo* [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 18-07-2006 8:15] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Wat een aap dan, ik heb echt zin in vandaag trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hier ook. Kan tot ongeveer 15.00 zien. En herhaling zit er vanavond waarschijnlijk niet in. |
|
quote:ja ik kijk ook altijd via die stream (van werken komt dan ook verdomd weinig moe'k zeggen...). Maar vanmiddag ga ik mooi thuis kijken Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Van mij mogen ze wel eerder uitzenden... |
|
Hier werkt het helaas niet (omdat het alleen werkt op WMP ) Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Weet iemand hoeveel puntjes er vandaag te verdelen zijn op de bergjes? Misschien kan boogerd de bolletjes trui nog eens aan trekken. |
|
In ieder geval een flinke bult, er zijn 2 cols van de buitencatergorie. Als je die 2 pakt vandaag zit je heel veilig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik verwacht niet dat boogerd die als eerste over komt. |
|
quote:Rituitslag zware bergetappe: 20, 17, 15, 13, 12, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 en 1 punt voor de eerste 15 geklasseerde renners. Cols van de buitencategorie: 20, 18, 16, 14, 12, 10, 8, 7, 6 en 5 punten voor de 10 eerste geklasseerde renners. Cols van 1e categorie: 15, 13, 11, 9, 8, 7, 6, en 5 punten voor de 8 eerste geklasseerde renners. Cols van 2e categorie: 10, 9, 8, 7, 6 en 5 punten voor de 6 eerste geklasseerde renners. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Jammer, ik kan vandaag waarschijnlijk ook niet kijken, eerst naar de tandarts en daarna weer weg. |
|
Waarom zou Boogerd niet als eerste bovenkomen? Als rabo weer zo dominant is als in de pyrenee-en, verwacht ik nog hele mooie dingen vandaag... En ik ga lekker wat eerder van m'n werk weg... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Nou rabo is niet goed vertegenwoordigd in de kop groep. Hopelijk komen er nog leuke dingen. |
|
Niet te geloven dit... Dhr. L. is niets minder dan een schande voor het wielrennen... Hoe schaamteloos kun je koersen?? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik vond de manier waarop ze een paar dagen terug die gele trui weggaven ook al zo beschamend. Ik begin hqaast heimwee naar armstrong te krijgen.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja, FUCK die Landis. Hij moet morgen over overmorgen wel een hele slechte dag hebben wil hij niet de TDF winnen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
You've got serious issues dude. Een rancuneus Belgje. Wat had Landis moeten doen volgens jou? Tegen de anderen zeggen: 'Jongens, ik ga niet voor geel, het mag niet van Schaffelaer.'? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 18-07-2006 17:05] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Jammer van de Rabo ploeg, ze waren lekker op weg naar de bolletjes trui. Ach ze hebben nog steeds plekje 4 in het algemeen klassement. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |