![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Ik ga eerder huilen, mocht Schaffelaer vroeger nooit naar de McDonalds van zijn mama ofzo? ![]() |
|
hij moest nu krijgt hij volgende week een kunstnier [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-07-2006 12:50] signature ![]() |
|
De amerikanen doen het nou eenmaal altijd goed op grote sportevenementen. Zielig hoor, afgunst.. Ik zie een nederlander niet zo snel meer een tour winnen. ![]() |
|
formule 1 en Amerikanen de laatste jaren is het maar flauw. het is gewoon debiel te noemen dat bvb Armstrong een grote coureur wordt genoemd... kerel reed 2 wedstrijden per jaar ![]() dan kun je Serena Williams ook een tennisgrootheid noemen signature ![]() |
|
quote: Nee. Armstrong was natuurlijk maar een middenmoter.... ![]() quote: Ja...want als je 26 singles titels pakt, waaronder 7 grandslams ben je gewoon matig..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
@Hypnos Zo vaak de Tour winnen en dan vindt je hem geen grote sportman? Zit er wel wat onder die schedel van je? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-07-2006 13:07] ![]() |
|
Met alle respect, maar een Tour de France is wat anders dan een paar potjes tennis. Uiteraard dient er voor beide zaken hard getraind te worden, maar ik vind 4000km fietsen, en dan als snelste in Parijs aankomen nét iets grandiozer dan +- 6 lui van een tennisbaan slaan. Bruce Banner ![]() |
|
quote: Ten eerste maakte niemand de vergelijking tennis-wielrennen. Hynos noemde gewoon twee verschillende voorbeelden. Ten tweede denk ik dat je de fysieke en mentale inspanning van een tenniswedstrijd toch enigszins onderschat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Het ging over een tennisster, aye? Vandaar de vergelijking. Er staat voor zover ik weet "met alle respect" bovenaan. Dat is dus aan het tennis gericht, en niet aan de poster van het verhaal. Hoe dan ook, het eerder genoemde is enigszins lachwekkend. Bruce Banner ![]() |
|
quote: Niks tegen amerikanen, het is gewoon een tendens bij die lui om eventuele tegenslag te misbruiken om bij de fans in een goed blaadje te komen. Eerst dat gejank van onze omvergeknalde Greg Lemond, dan Armstrong (half een uitzondering), dan het gejammer van Hamilton met z'n schoudertje (stap dan af eikel!!!) en nu dit weer. Niet te praten over de timing van Landis wanneer hij dit vertelt. Doorzichtig op het zielige af. Niets meer dan een knechtend prutscoureurtje van Armstrong die denkt dat hij het wel alleen kan. Morgen wordt'ie WEGGEREDEN. Uitvluchten te over in dat geval, met die bejaardenheup van'm... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
als je twee keer per jaar rijdt vind ik het normaal dat je twee keer wint, anders zoek je best een andere job... wat niet wegneemt dat hij een groot tourrenner is, maar als coureur om hem 'top' te noemen... nee en Serena is gewoon letterlijk vet en onprofessioneel signature ![]() |
|
slopend spannende sprint die eeuwig leek te duren, maar het is Freire! Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
De sprint had ook niet langer moeten duren, anders was het wederom McEwen geweest. Hulde! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:Heb jij enig besef wat van aanslag een Tour op je lichaam is? ![]() |
|
quote: euhm...als dat het criteria is, dan kun je iedere tourrenner een sterrenstatus toedichten renners die jaarlijks én een giro of een andere grote ronde plus klasiekers + de protour rijden + de tour rijden en in alle ronder resultaten neerzetten zijn in mijn ogen toch wat meer waard dan een Armstrong die 1 keer per jaar de hoofdvogel afschoot. Typisch Amerikaans, I don't know, weet niet wat die Landis en zo nog rijden, maar echt uitzonderlijk of super vind ik het niet. De prestatie op zich wel, maar in de context van het modern wielrennen... signature ![]() |
|
Jij praat alsof Lance het hele jaar niks uitvrat, hij trainde zich helemaal kapot voor die ene wedstrijd in het jaar.. gewoon omdat hij het kon. Naaste concurrenten deden dat trouwens ook. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-07-2006 17:47] ![]() |
|
het ganse jaar? meestal begonnen de voorbereidingen maar vanaf februari en als je je op 1 koers kunt voorbereiden ipv dat je je een gans seizoen moet tonen... tja, dan heb je een streepje voor natuurlijk. Net als Ullrich en zo BTW zou gemakkelijk zijn dat je wereldkampioen wordt als je alleen Monaco wint. En ok, het is niet zijn 'schuld' dat hij zoveel aanzien krijgt, maar daarvoor moet ik niet in de rij gaan lopen van de zaligmakende kritieken signature ![]() |
|
quote: Niet bij Armstrong dus, herinner je je niet zijn fameuze persconferentie waar hij zei dat als Ullrich oud&nieuw viert, Mr. Lance op de fiets zit. Trainen. Dus ja. Het ganse jaar. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
waarom toonde hij zich dan eigenlijk niet tijdens het jaar. Europa te ver weg van huisje, de achterdochtige cowboy ![]() signature ![]() |
|
quote: als de spurt nog 50 meter langer had geduurd was Boonen pas 10de geworden ofzo ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Hij trainde in Frankrijk ![]() ![]() |
|
Vandaag eindelijk de bergen in ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
saaie rit vandaag Mercado gewonnen voor Dessel peloton op t gemak op een minuut of 7 ofzo Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |