![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe ik het zie: Elke toprenner (elke topsporter liever gezegd) gebruikt sowieso al alle hulpmiddelen die zijn toegestaan en leeft dus op het randje....erg veel moeite zal het niet kosten om net aan de verkeerde kant van die rand uit te komen ![]() |
|
Phonak stopt er na dit jaar mee Axel Merckx kan dus voor zijn laatste jaar nog een nieuwe ploeg gaan zoeken Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Phonak wordt toch gewoon iShares? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
neen, want die hebben nu afgehaakt Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Leuk voor Moerenhout, die net 2 jaar had bijgetekend. Ik zeg; Rabobank ![]() ![]() |
|
Zie wielrennen topic. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 22-04-2007 23:19] ![]() |
|
![]() |
|
Oh dat krijg je als je een nieuwe account aanmaakt, maar dit zal mijn 50e post zijn ![]() ![]() |
|
Huh, raar dat 'ie in Onzin staat ja. ![]() |
|
quote: quote: ![]() ![]() |
|
Misschien kan dit topic wel dicht, de Tour van 2006 is toch een enorm fiasco geworden met een lelijke, dopeslikkende mormoon als winnaar. ![]() En dat terwijl ze allerlei vermeende dopinggebruikers zonder bewijs niet wilden laten meedoen ![]() ![]() |
|
UP Landis twee jaar geschorst en verliest z'n tourzege. Proficiat Pereiro ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |