|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mayo afgestapt |
|
GODVER! Wat geven ze die mannen te eten? homozaad??? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En Pereiro en Salvoldelli eraf gezwaaid, het is me het partijtje stakkers wel zeg. Pokke-spanjaarden met hun dopingonderzoekjes, dit is echt een prutstour zo. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gaat Schaffelaer nu ook afgeven op de Spanjolen? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-07-2006 15:55] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Op de NOS site kun je de Tour volgen middels een stream.. alleen mij lukt dat niet, iemand anders wel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Daar ljkt het niet op met Leipheimer, Menchov en Landis aan kop tijdens de koninginnerit... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Menchov for teh win! Rabobank doet weer leuk mee She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: moet die nog niet komen, volgende week |
|
quote:Echt overdreven hoor, een Amerikaan in het geel! Wat een aansteller! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: was koninginnenrit van de Pyreneeën, niet moelijk, die eerste leek nergens op Hincapie kan z'n gele droom ook weer opbergen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Landis! Al hoop ik dat de Rabobank weer een paar keer het gaspedaal gaat indrukken de aankomende dagen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Rabobank Wat hebben ze geweldig gereden gisteren! |
|
Popovitsj won vandaag voor Ballan, Freire en Le Mevel ofzo Boonen won pelotonspurt voor 5de plaats voor Mcewen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Uitvluchten te over zei ik in dat geval... Die smerige wieltjesplakker had ook nog het gore lef om te zeggen dat "hij niet al het werk alleen wou doen". Je meent het gvd, kutamerikaan!! In een ZETEL ben je naar boven gereden en je zegt DIT?? Wat renner van niets is het toch... In het geel in de alpen piept hij wel anders, dan zal hij toch echt moeten laten zien dat hij die trui waard is. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Il Falco is een italiaan... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
*dubbelpost* [Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 15-07-2006 15:03] Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dadelijk ga je ons nog vertellen dat hij eigenlijk op een snorfiets reed. Op slicks! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik doelde hierop quote: Maar inderdaad, volgens mij laat je je vooroordelen over amerikanen in deze discussie de overhand voeren. Ik denk dat Landis nog wel even in het geel blijft rijden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: In hoeverre heb ik vooroordelen als ik een trend waarneem bij amerikaanse renners die een soort "medische heldhaftigheid" om zich heen cre-eren met Landis als doorzichtig dieptepunt? quote: Wederom een streek te laf voor woorden van Dhr. Landis weerspreekt jouw voorspelling! Nu denkt meneer weer ongeschonden boven te komen in de alpen? Neen! voor het geel in parijs dient iedereen te lijden, Dhr. Landis incluis!! Overigens hoop ik van ganser harte dat het geel nimmer meer deez tour om zijn schouders spant, maar dat was denk ik al duidelijk. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
lol wat een rit weer Voigt won voor Perreiro Perreiro pakt het geel omdat het peloton het niet nodig vond om te achtervolgen en op 39 minuten eindigde Perreiro heeft 1'29'' voor op Landis, is trui dus 1 van volgende dagen toch weer kwijt Faustian Spirit of the Earth |
|
Hey, hebben ze de voorsprong nog verder laten oplopen? Ik heb alleen de finisch gezien, weird Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat een rit vandaag kopgroep van 6 spatte uiteen toen Verbrugghe, Canada en Kessler vielen Verbrugghe brak dijbeen, Canada sleutelbeen en Kessler had gelukkig niets Fedrigo maakte het af in spurt tegen Commesso en die janetten in het peloton durfden niet aanvallen [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 17-07-2006 2:21] Faustian Spirit of the Earth |
|
Even uitrusten vandaag, morgen kunnen de klassementsrenners laten zien wat ze waard zijn!! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Denk dat kessles wel de nodige blauwe plekken heeft opgelopen, die werd ook aardig over de vangrail gegooid. Hebben ze nog geluk dat er geen diep rafijn direct naast lag. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |