|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Op zaterdag 2 september 2006 staat de eerste editie van ons B.O.A. (Baroeg Open Air) festival gepland, wat zowel plaats zal vinden in het Spinozapark als in Baroeg zelf. Het wordt een gratis toegankelijk festival met een aantal grote bands op het hoofdpodium buiten en een aantal lokale bands met een klapper als afsluiter binnen... uiteraard allen Baroeg-style, dus van punk tot metal, van hardcore tot electro. Kijk voor meer informatie op www.baroeg.nl/boa Nu zijn wij van Baroeg nog op zoek naar diverse standjes die tezamen een kleine market vormen ter aanvulling van de ambiance. Er zullen hier overdekte kramen -zoals je ze op de markt ziet- voor worden geregeld. Omdat we zonder entreegelden toch de bands en de verdere bijkomende kosten moeten zien te betalen worden de kramen verhuurd. Het gaat hier om een standplaats van 12.00 uur tot 23.00 uur. Natuurlijk moet het festival ook worden opgebouwd, ingevuld en afgebouwd. Daarvoor is Baroeg nog op zoek naar naar enthausiaste barmedewerkers, stage-hands, lichttechnici en manusjes-van-alles die op vrijwillige basis mee willen helpen om van deze dag een groots spektakel te maken. Uiteraard staat er wel iets tegenover, maar verwacht geen cash. Heb je interesse in het huren van zo'n stand, wil je op de dag zelf een steentje bijdragen of wil je meer informatie? Stuur dan een mailtje naar: jccbaroeg@chello.nl t.a.v. Cindy / o.v.v. BOA of bel: (010) 432 57 35 BAROEG - Spinozaweg 300 - 3076 ET - Rotterdam. t. (010) 432 57 35 - f. (010) 419 12 32 [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 27-07-2006 23:10] |
|
Goeie bands gestrikt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Is nu hersteld. |
|
Nieuwe band toegevoegd. (misschien wil iemand een boa topic openen over de muziek) komtie: INHUME! |
|
occultfest die dag Je moeder. |
|
Hmmm, ik ga voor BOA Secrets of the Moon She Said Destroy in Black New York |
|
quote: idd slechte timing ik ga lekker naar occultfest, stuk dichterbij en secrets of the moon inmiddels wel genoeg gezien Je moeder. |
|
Ik heb ze alleen gezien op Waking the Dead, maar ik wil ze zeker nog wel een paar keer zien. Geniale band. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Dat is HELLFLAME FESTIVAL met: Gorefest, Unleashed, Marduk, 1349, Wintersun, Adversus, Necrophobic, God Dethroned. |
|
ook leuk..... |
|
wel jammer dat Gorefest dan in Duitsland speelt, had mooi in Rotterdam gekund en veel mensen zijn vast weer nieuwsgierig naar ze, had mensen getrokken. |
|
Ik denk dat het grootste deel van de doelgroep van B.O.A. Gorefest inmiddels wel weer heeft gezien hoor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik gok dat Thanatos nog wel toegevoegd gaat worden. Wellicht dat ik 's avonds nog even langskom, overdag eerst 40 kilometer lopen. |
|
Ik zit dan op Occultfest SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
me 2 |
|
quote: Een paar weken terug in Den Haag was het nou niet bepaald super druk voor ze. Muzikaal ook wel te begrijpen. Al was het fijn jeugdsentiment. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
tja, het was ook maar een gedachtegang, heb ze niet weer gezien nog, maar het was wel een bandje dat vroeger het fijn deed. |
|
quote: 40 kilometer lopen? nou jij liever dan ik. Thanatos is denk ik wel een optie ja, hebben daar al zo veel keren gespeeld. Hopelijk word er ook nog een hardcore (nee geen gabber herrie)band gestrikt. |
|
ja, payback zou gaaf zijn. of I reject...of Fist of Fury. Fuck the world and fuck you |
|
Backfire komt ook. |
|
Secrets of the Moon mensen, Secrets of the Moon. |
|
quote: Of wel Doe beide maar zowel de electro als de gitaar-variant |
|
quote: DISCHARGE speelt! "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Volgende pagina |