|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
TERING. After Forever en Inhume, en helemaal gratish. Denk dat ik er ook wel ben. This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
|
quote: Jaja! |
|
zeker de moeite, ik ben er |
|
Ik denk dat ik er wel heen ga. Misschien wel in 1 van mijn goffik jurkjes. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-07-2006 19:45] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Fuck the world and fuck you |
|
ik ben er ook. |
|
quote: ook in een mooi gothic jurkje ???? Fuck the world and fuck you |
|
Kunnen wel een mini ZM meeting houden daar |
|
deden we al, lul Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Aaah gut! Was jij niet uitgenodigd Burzum? OT: Ik zit op Occultfest. Hoezee! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Mja als hij doelt op die geile date met Vikingblood dan wel, maar er komen nog wel wat zmérs he [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2006 21:47] |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Secrets of the Moon maar 40 minuten |
|
quote: dat weet ik nog niet, hangt van het weer af, en het gezelschap waarmee ik reis. |
|
Mailliots for teh win!!1! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wtf, heeft de NS die dag een nationale werkzaamheden dag ofzo? trein reis van 4 uur is niet echt normaal volgens mij |
|
Van de Baroeg-site: Discharge heeft alle resterende optredens in 2006 afgezegd, er zal snel een vervanger worden geboekt. |
|
godverdomme!!! Fuck the world and fuck you |
|
KUT! Ik ga er wel aarschijnlijk bij zijn. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
cool. Fuck the world and fuck you |
|
Godverdomme, waarom nou precies weer Discharge dat afzegt? Nouja, afwezig dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Godverdomme...kunnen we een gangbang houden..... wie komen er dus allemaal...vul het lijstje ff aan.. Kunnen we mischien even wat absprechen Heiden Burzum Mental Vikingblood Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |