![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
TERING. After Forever en Inhume, en helemaal gratish. ![]() ![]() ![]() Denk dat ik er ook wel ben. ![]() This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ ![]() |
|
quote: Jaja! ![]() ![]() |
|
zeker de moeite, ik ben er ![]() ![]() |
|
Ik denk dat ik er wel heen ga. Misschien wel in 1 van mijn goffik jurkjes. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-07-2006 19:45] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
ik ben er ook. ![]() |
|
quote: ook in een mooi gothic jurkje ???? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Kunnen wel een mini ZM meeting houden daar ![]() ![]() |
|
deden we al, lul ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Aaah gut! Was jij niet uitgenodigd Burzum? OT: Ik zit op Occultfest. Hoezee! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Mja als hij doelt op die geile date met Vikingblood dan wel, maar er komen nog wel wat zmérs he ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-08-2006 21:47] ![]() |
|
quote: ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:Secrets of the Moon maar 40 minuten ![]() ![]() |
|
quote: dat weet ik nog niet, hangt van het weer af, en het gezelschap waarmee ik reis. ![]() |
|
Mailliots for teh win!!1! Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Wtf, heeft de NS die dag een nationale werkzaamheden dag ofzo? trein reis van 4 uur is niet echt normaal volgens mij ![]() ![]() |
|
Van de Baroeg-site: Discharge heeft alle resterende optredens in 2006 afgezegd, er zal snel een vervanger worden geboekt. ![]() |
|
godverdomme!!! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
KUT! Ik ga er wel aarschijnlijk bij zijn. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
cool. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Godverdomme, waarom nou precies weer Discharge dat afzegt? Nouja, afwezig dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" ![]() |
|
quote: Godverdomme...kunnen we een gangbang houden..... wie komen er dus allemaal...vul het lijstje ff aan.. Kunnen we mischien even wat absprechen ![]() Heiden Burzum Mental Vikingblood Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |