|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij bedoelt hij met 'nieuw' op andere bands dan de standaard festivalbands. |
|
Dhr Smith was er ook..... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Heeft Heiden nog zijn handtekening gekregen? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Uitstekend festival! Hulde aan de organisatie |
|
Was echt gaaf ja, al heb ik alleen No Turning Back en Inhume helemaal gezien+nog een stuk van Suicide Commando |
|
quote: Ja het was wel gaaf, maar ik heb me toch meer vermaakt bij de afterparty |
|
Die suicide commando was zwaar ruk..wat een bos emo`s... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik vind die muziek nog best te doen, moet alleen net wat lomper met hardere beats. |
|
Suicide Commando en After Forever hadden van geluidsniveau moeten wisselen. En Das Ich en Textures waren gewoon vet |
|
AF stond wat hard ja..... Textures had ik nog nooit gezien maar dat was duidelijk een geval van 'not impressed'... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |