|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Had ik al gehoord van herr Jenever himself |
|
Ok! |
|
De Hout? Haha, daar ben ik een of twee keer geweest, wat een paupers daar. |
|
quote: Het volk daar varieerd sterk, geen idee wat voor slag mensen jij bent tegen gekomen... Maar beter dit voort te zetten in de lultopic gezien dit over B.O.A. zou moeten gaan. it ain't so bad to be a psychopath |
|
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien dat ik ook aanwezig ga zijn.. Eerst weer even gezond worden.. |
|
Komen jij, belhamel. |
|
Niet aanstellen, gewoon komen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: +1! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Als je het over paupers hebt, hebt je het over de Baroeg Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Nee, de Koorn; bier 1 pleuro. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Het bier is duurder. Maar voor die prijs heb je wel een Jupiler Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: En zit je in Rotterdam. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement WhiteRider Kramy valkyrian mezelf r ook maar bijgevoegd |
|
Nee, BIER is duurder in Delft. Jupiler is 1 euro En ach, ik drink toch niet zoveel dat die verschillen me veel uitmaken Hebben we al een definitef program en de tijden waarop men echt denkt te beginnen? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
als ik t goed heb: Tentpodium 16:00 - 16:40 No Turning Back 17:20 - 18:00 Textures 18:40 - 19:40 Das Ich 20:20 - 21:20 After Forever 22:00 - 23:00 Suicide Commando Baroeg 15:30 - 16:00 Hangmen 16:40 - 17:20 Flesh Made Sin 18:00 - 18:40 Secrets of the moon 19:40 - 20:20 Inhume 21:20 - 22:00 Backfire! 22:00 - 23:00 Cafe dj's: Metal/punk/hardcore 23:00 - 04:00 DJ XXX, Argantonis, XLII, CO2 en Spud! |
|
eigenlijk is t beschamend wat ze neerzetten... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:Dan vraag je je geld terug Maar leg eens uit als je wilt.. |
|
quote: Ik weet niet wat ze in Baroeg hebben, te lang niet geweest. Ik vind 1 pleuro bier wel Heerschen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement WhiteRider Kramy valkyrian Juronymous Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ik trek mijn kleren met teveel koppelriemen en ritsen aan met een duikersbril en ik ga helemaal uit mijn dak hoor Het ziet er toch beter uit als wat er normaliter speelt imo LOL Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement WhiteRider Kramy valkyrian Juronymous Vervallus Leviathanica Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Komen Martijn enzo ook? |
|
quote: HJ uiteraard... |
|
*schop* nog 1 nachtje schlaffen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |