|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm, wie weet, wel erg vette lineup voor een gratis festival! Volgende week maar eens even kijken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: ah 'gaaf', hoef ik me niet meer kut te voelen dat ik ze mis hehe Je moeder. |
|
quote: Gezellag. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
B.O.A. (Baroeg Open Air) 2006 festival ter gelegenheid van het 25-jarig jubileum. Suicide Commando (BE industrial After Forever (NL gothic metal) Das Ich (DE electro) Textures (NL progressive death / thrash) Backfire! (NL hardcore) Inhume (NL grind) Secrets Of The Moon (DE black) Flesh Made Sin (NL thrash) The Hangmen (UK punk 'n roll) Staat nu op de baroeg site. Jammer, geen discharge dus geen boa voor mij. |
|
Het programma ziet er inderdaad behoorlijk triest uit zonder Discharge. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Idd. Discharge was voor mij dé reden om te gaan. Voor de gezelligheid alleen ga ik niet helemaal naar r'dam. |
|
Ik ging sowieso al niet voor de muziek, hoewel ik Discharge wel graag had willen zien. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: jep ik ga dr heen met een paar vrienden. it ain't so bad to be a psychopath |
|
Knus. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Discharge heeft er een potje van gemaakt. Anderhalve week van tevoren afzeggen, omdat '1 van de bandleden persoonlijke problemen heeft'. Die band ligt op z'n gat ongeveer, de rest van het jaar hebben ze alle optredens afgezegd. |
|
En nu dan ??? Total chaos als vervanger boeken ! of the casualties !!! zou ook mooi zijn. Fuck the world and fuck you |
|
no turning back is vervanger toch? |
|
Oh, nou ja, da's ook gaaf....weer een hc bandje erbij dus. Fuck the world and fuck you |
|
Jep. Backfire zal nu op de plaats van Discharge spelen. De hardcoreband No Turning Back zal het tentpodium openen. Het juiste tijdschema: Tentpodium 16:00 - 16:40 No Turning Back 17:20 - 18:00 Textures 18:40 - 19:40 Das Ich 20:20 - 21:20 After Forever 22:00 - 23:00 Suicide Commando Baroeg 15:30 - 16:00 Hangmen 16:40 - 17:20 Flesh Made Sin 18:00 - 18:40 Secrets of the moon 19:40 - 20:20 Inhume 21:20 - 22:00 Backfire! 22:00 - 23:00 Cafe dj's: Metal/punk/hardcore 23:00 - 04:00 DJ XXX, Argantonis, XLII, CO2 en Spud! |
|
Vet, vet, vet ! machtig, dat backfire later speelt nu !!! Fuck the world and fuck you |
|
ja klote dat discharge niet komt maar daar komt no turning back voor in de plaats, is ook wel leuk en backfire speelt nu als laatste dus das beter |
|
quote: Denk dat je Secrets of the Moon ook wel kan waarderen. |
|
We gaan iig Bruut Heerschen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik heers...jullie mogen wel in mijn buurt staan hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben heerschenderderderderder dan jij Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
echt niet Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
wordt weer een brute dag gok ik zo @ rajackar: nog aanwezig? ik ga namelijk eens kijken of ik die gebroeders B. ook mee kan sleuren dus.... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |