|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja dat ligt ook lekker op de route voor mij, alhoewel me dat ook wel bruut lijkt gaat ik toch voor de baroeg, de taxirit terug lijkt me iets goedkoper ook trouwens hehehe |
|
quote:haha daar heb je wel een punt. |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf ik vraag me echt af waar de Baroeg alle bezoekers wil gaan laten. Hoeveel mensen moeten er de hele dag in dat park door gaan brengen? The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
quote: Vast genoeg overbodige lui die opgesloten kunnen worden op de plee |
|
dan moeten ze het sanitair flink uitgebreid hebben sinds ik er de laatste keer was. Ik zie op zoveel fora dat er mensen komen, ook mensen die ?cht niks met de bands hebben, maar gewoon omdat het gratis is... The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
heb jij jezelf hier al netjes voorgesteld meisje ??? Fuck the world and fuck you |
|
ja jongetje The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
oh, dan heb ik u blijkbaar gemist, mevrouw. Fuck the world and fuck you |
|
kan best kloppen, is al heel lang geleden, meneer. ben lang niet actief geweest, heb ook een sociaal leven, school, werk. The fact that nobody understands you doesn't make you an artist. |
|
Ik heb ook een heel sociale lever, als hij het zat is deelt hij het met anderen in de vorm van groene brokken. |
|
Kotsen is verspilling. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Niet als je het daarna weer opeet |
|
Misschien ben ik ook wel aanwezig, moet even kijken of het gaat lukken zaterdag. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Da's een goed punt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
We hebben bij Baroeg aan alles gedacht, maak je geen zorgen over de voorzieningen. Rekening is gehouden met 1500 - 2000 mensen. Hiervoor is genoeg ruimte. Niemand hoeft dus uit altru?stische overwegingen thuis te blijven |
|
Present! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik kan waarschijnlijk ook even kijken |
|
Lekker in de regen! Oja, we maken er een gayparty van, want ik kom met mijn anaalkanaalridders Mental en Boerzoem, als het goed is. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 29-08-2006 20:18] |
|
quote: Leuk Joris it ain't so bad to be a psychopath |
|
quote: Timon gaat sowieso trouwens. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Dan wordt het toch een kwartetje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik zal er waarschijnlijk ook zijn met Vervallus. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Maak me gek! |
|
quote: Komen de Rob en Ernst niet dan? |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |