![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb er zin in! ![]() ![]() |
|
Ben ook van de partij metalfoto's @ http://www.basementonline.nl ![]() |
|
Zelfs als het slecht weer is, dan kan iedereen droog staan in de ruime tent. Aan sanitaire voorzieningen is uiteraard ook gedacht! ![]() |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire ![]() |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo ![]() |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement ![]() |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement ![]() |
|
quote: ik ook dus, trouwens, jij ook hier arnibes !!!111@one!! ![]() |
|
Ja, school begint weer. Dus meer ZM ![]() ![]() |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement WhiteRider ![]() |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement WhiteRider Kramy Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Ajakkes! ik moet met veel kindjes naar de speeltuin en dan daarna ook nog panne!koeken eten. GRRTVRRR. Ik vond Secrets of the Moon en Flesh Made Sin zo leuk.....Argh ![]() ![]() |
|
quote: Geen idee. *Edit: Ernst gaat wel. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-08-2006 17:17] Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Rob wist het nog niet. iets met geld enzo. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Heidem, ik zal je wel even gedag komen zeggen. Sta je binnen of buiten? ![]() |
|
quote: Ik bedoel maar. ik heb uiteraard ook al weinig vertrouwen in de waterdichtheid van een Baroeg tent en de Baroeg planning kunsten ![]() Historische ervaringen zullen we maar zeggen ![]() (Het lijkt daar soms verdacht op een net wat smeriger Delluf) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Kan hij de entree niet betalen? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Delluf is echt niet smeriger dan dat gore lelijke vunzige kanker Rotterdam!! ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: ![]() Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken over openbaar vervoer..iets met Rotterdam, 's nachts en uren wachten. ![]() ![]() |
|
Iets met een crashplek regelen en gewoon de volgende dag weer terug. ![]() |
|
crashplek+bier ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Duh. ![]() |
|
quote: Hehe, kan ook. Maar dat had ik jou nog niet verteld, ik kom pas zaterdag. Die vriendin waar ik het over had, wil met de motor. We vertrekken zaterdag rond 2 uur naar Mental, doen daar effe een biertje (tot jullie richting Baroeg gaan), en gaan dan zelf ook die kant op. ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |