|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb er zin in! |
|
Ben ook van de partij metalfoto's @ http://www.basementonline.nl |
|
Zelfs als het slecht weer is, dan kan iedereen droog staan in de ruime tent. Aan sanitaire voorzieningen is uiteraard ook gedacht! |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo |
|
Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement |
|
quote: ik ook dus, trouwens, jij ook hier arnibes !!!111@one!! |
|
Ja, school begint weer. Dus meer ZM |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement WhiteRider |
|
Arnibes Heiden Burzum Mental Vikingblood MetalJan Psychopath Tenderstrike Lady_wolf Fire Ivo Argus Basement WhiteRider Kramy Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ajakkes! ik moet met veel kindjes naar de speeltuin en dan daarna ook nog panne!koeken eten. GRRTVRRR. Ik vond Secrets of the Moon en Flesh Made Sin zo leuk.....Argh ikkanietikkannietikkanniet. |
|
quote: Geen idee. *Edit: Ernst gaat wel. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 31-08-2006 17:17] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Baroeg wc's... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Rob wist het nog niet. iets met geld enzo. HIJ MOET KOMEN !!! Fuck the world and fuck you |
|
Heidem, ik zal je wel even gedag komen zeggen. Sta je binnen of buiten? |
|
quote: Ik bedoel maar. ik heb uiteraard ook al weinig vertrouwen in de waterdichtheid van een Baroeg tent en de Baroeg planning kunsten Historische ervaringen zullen we maar zeggen (Het lijkt daar soms verdacht op een net wat smeriger Delluf) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Kan hij de entree niet betalen? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Delluf is echt niet smeriger dan dat gore lelijke vunzige kanker Rotterdam!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken over openbaar vervoer..iets met Rotterdam, 's nachts en uren wachten. |
|
Iets met een crashplek regelen en gewoon de volgende dag weer terug. |
|
crashplek+bier Fuck the world and fuck you |
|
Duh. |
|
quote: Hehe, kan ook. Maar dat had ik jou nog niet verteld, ik kom pas zaterdag. Die vriendin waar ik het over had, wil met de motor. We vertrekken zaterdag rond 2 uur naar Mental, doen daar effe een biertje (tot jullie richting Baroeg gaan), en gaan dan zelf ook die kant op. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |